• Головна
  • Управління готельним бізнесом з компанією Ribas Hotels Group
Реклама
08:35, 3 липня 2020 р.

Управління готельним бізнесом з компанією Ribas Hotels Group

Реклама

Бізнес гостинності за популярністю займає перше місце в світі, а в багатьох країнах є основою економіки. В індустрії гостинності, якщо грамотно організовано управління готельним бізнесом, з високою рентабельністю можуть працювати і великі бізнесмени, і дрібні підприємці. Вам варто ознайомитися з пропозицією компанії Ribas Hotels Group, якщо ви бажаєте зайнятися готельним бізнесом!

Головна мета успішної організації готельного бізнесу - це прагнення до рівномірного заповнення всіх номерів, незважаючи на сезонний характер діяльності в цьому сегменті. До інструментів досягнення головної мети ставляться створення при готелі ресторану, спортивно-оздоровчого центру, підбір менеджерів з відповідною професійною підготовкою і високу якість обслуговування гостей. Власники міні-готелів або апарт-готелів, які не мають у власності ресторанів, конференц-залів, салонів краси і спортивних залів, укладають договори на пільгове обслуговування своїх клієнтів з подібними підприємствами в околицях. Таким чином, управлінська структура готелю є комплексом кількох видів послуг.

Персонал, який здійснює організацію готельного бізнесу, зобов'язаний створити такі умови для синхронного функціонування всіх ланок структури, щоб вони взаємодіяли між собою і підсилюють один одного, створюючи гостям комфортні умови проживання і відпочинку. Залежно від масштабу і розміру, за бездоганну роботу кожної ланки структури може відповідати один менеджер або відділ з декількох співробітників.

У невеликих приватних міні готелях квартирного типу всі функції управління готельним бізнесом найчастіше виконують члени однієї сім'ї, які при необхідності можуть взаимозаменять один одного на тих чи інших ділянках роботи. Історично в галузі гостинності склалися три основних: лінійна функціональна змішана лінійно-функціональна.

Лінійна схема управління готельним бізнесом - це вертикальна структура, при якій керуючий готелем взаємодіє безпосередньо з керівниками кожного напряму, синхронізуючи їх діяльність. Лінійна структура управління підходить для невеликих готелів, завдяки простоті взаємодії всіх ланок, можливості швидко приймати і реалізовувати рішення, економії на утриманні управлінського персоналу.

У функціональній схемі управління відповідальність за прийняття рішень і діяльність кожної служби покладається на її безпосереднього керівника. Тобто в масштабах всього готелю відповідальність за його успішну роботу колегіально несуть кілька менеджерів, які очолюють окремі ланки структури. Делегування додаткових повноважень і відповідальності кожного менеджеру вимагає і підвищення його зарплати, а значить, призводить до збільшення витрат на утримання управлінського персоналу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...