09:58, 10 липня 2020 р.
Служба зайнятості Прикарпаття продовжує працювати в дистанційному режимі
Подача документів для реєстрація в службі зайнятості здійснюється в декілька способів,
Про це повідомили на офіційному сайті Івано-Франківської ОДА.
Зокрема, через скриньки для кореспонденції, які встановлені у філії/центрі зайнятості, електронною поштою центру зайнятості/філії (https://ifr.dcz.gov.ua/anonspodiya/nomery-telefoniv-garyachyh-liniy-ta-perelik-elektronnyh-skrynok-filiycentriv-zaynyatosti), за допомогою Порталу «Дія».
Бланки заяв шукайте за посиланнями: https://www.dcz.gov.ua/storinka/blank-zayavy-pro-nadannyaponovlennya-statusu-bezrobitnogo, https://www.dcz.gov.ua/node/3248
Під час першої співбесіди кар’єрний радник нагадає вам про ваші права та обов’язки, а також призначить дату наступної телефонної співбесіди.
ВАЖЛИВО! У випадку, якщо наш фахівець зателефонував вам у призначений та погоджений час, але ви не змогли взяти слухавку, тоді приймається рішення щодо скорочення вам виплати допомоги по безробіттю до 90 календарних днів з дня запланованого відвідування.
Важливо згадати, що шукач роботи несе відповідальність за достовірність поданої інформації для отримання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю.
Пам’ятайте, що після закінчення дії карантину необхідно у 10-денний термін відвідати філію/центр зайнятості та надати усі оригінали документів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
17:57, 7 січня
16:56, 17 січня
17:57, 7 січня
10:34, 10 січня
17:57, 7 січня
live comments feed...