• Головна
  • Реалії диктують нові правила для бізнесу – попит займає ключові позиції
12:15, 12 квітня 2013 р.

Реалії диктують нові правила для бізнесу – попит займає ключові позиції

Провідний бізнес-експерт Адріан Сливоцький розповів про те, які українські компанії можуть стати лідерами на світовому ринку через 10 років

Українські компанії, які є найбільш орієнтованими на вирішення проблем покупця, можуть стати лідерами на міжнародному ринку. Для цього їм потрібно також думати про те, які кроки доцільно зробити сьогодні, щоб через 10 років бути найкращими у своїй сфері.

Про це розповів один з топ-50-ти бізнес-мислителів світу Адріан Сливоцький на конференції Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) «Феномен попиту: як стати провидцем бажань споживача».

За його словами, розмова про конкурентоздатність українських компаній на світовому ринку була неможлива ще десятиліття тому. «За останні 10 років відбулось багато змін, позитивних і негативних, але стан економіки якісно кращий. Тому уже сьогодні український бізнес повинен запитати себе: чи є у наших секторах галузі, в яких через  7-10 років ми можемо стати найкращими на міжнародному рівні? Демократизація конкуренції у цілому світі дозволяє сьогодні говорити про це», – зазначив член Дорадчої ради LvBS Адріан Сливоцький.

Як приклад можна розглядати Корею, яка за останні 15 років зробила величезний стрибок, а корейські компанії стали конкурувати серед лідерів на міжнародному ринку: «Такий успіх, наприклад компанії Samsung, можна пояснити тим, що вони почали вивчати засади творення попиту, – розповів партнер компанії Oliver Wyman. – Навіть на фоні загальної стагнації, у кожній індустрії та географічному просторі є винятки, які показують зростання до 20%, вони здобули не просто лояльність клієнтів, а ентузіазм своїх покупців».

Темпи зросту таких компаній Адріан Сливоцький пояснює тим, що вони зуміли стати справжніми творцями попиту. «Творці попиту починають з карти проблемних точок покупця. Вони творять магнетичний товар, який формує емоційний зв'язок із клієнтом і зважають на контекст, намагаючись створити найкращий задній план і розуміючи, що стоїть за їхнім товаром».

Ще одним чинником для творення попиту, за словами експерта, є пошук унікального каталізатора, який мотивує споживача купити. «Щоб стати справжніми творцями попиту думайте про траєкторію поліпшення: найкращі творці попиту знають, що, коли вони випускають продукт уперше, ніхто не розуміє його недоліків краще за них, тому відразу починають працювати над покращеною версією товару».

Тому, не зважаючи на стагнацію, Адріан Сливоцький радить  компаніям іти в ногу з часом та застосовувати уже існуючі інструменти творення попиту у своїх підприємствах.

Прес-служба LvBS

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...