Новини компаній
17:20, 1 вересня 2021 р.
В чому секрет ефективності контекстної реклами?
Новини компаній
Особливістю використання реклами в інтернеті є величезних охват аудиторії. Однак, показ реклами всім і завжди – дуже невигідний замовнику, адже товар або послуга має конкретного користувача, який територіально може проживати у районах діяльності компанії, або недалеко від них. Плюс, не треба виключати вартість такого просування – воно буде занадто дорогим. Цю проблему в повному обсязі вирішує контекстна реклама гугл, адже:
- Вона дозволяє привабити клієнтів максимально швидко.
- Може бути оформлена і запущена швидко – від 3-5 днів на розробку та формування.
- Дозволяє виділити із усього об’єму користувачів саме тих, які підпадають під категорію цільових та зацікавлених у придбанні/користуванні.
Вирішуючи довірити просування свого бізнесу професіоналам з агентства інтернет-маркетингу WebMate, Ви отримаєте ще й бонус у вигляді повернення комісії в повному обсязі у випадку, якщо жодної заявки не буде сформовано на сайті після запуску реклами. За підтримки спеціалістів з досвідом, про Вашу компанію дізнається якомога більше зацікавлених потенціальних клієнтів, Ви обов’язкового отримаєте високий відсоток корисних дій – переходів на сайт. Бонусом стане також невисокий відсоток інвестицій саме в рекламу, порівняно з іншими методами просування.
Тільки контекстна реклама? Чи треба ще щось для успіху?
Безумовно, контекстна реклама вкрай важлива, особливо, якщо Ви хочете яскраво блискавично заявити про себе на ринку. Але, однієї реклами може бути недостатньо. Уявіть, клієнт переходить за посиланням і бачить непрезентабельний веб-ресурс, де важко знайти сам товар і опис до нього. Від повернеться? У 99% випадках – ні. Інша річ, коли було вкладено сили і знання у сео просування сайту, причому його дизайн та інтерфейс також розроблявся професіоналами, з урахуванням сучасних тенденцій, побажань клієнтів і досвіду конкурентів. Лише в комплексі інтернет-маркетинг дає сталий успіх, який вимірюється реальними доходами.
Для того, щоб підібрати оптимальний варіант просування треба проконсультуватися зі спеціалістом, який знає всі нюанси такої роботи. Плюс, не забувайте про необхідність розуміти сферу Вашої діяльності, Ваші сильні та слабкі сторони, які й будуть відображені на сайті та в рекламному повідомленні. Чим більше інструментів буде задіяно, тим кращим буде результат, який Ви отримаєте після.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
10:48, 8 січня
24
live comments feed...