• Головна
  • Франківцям показали, якою буде схема руху на бульварах після запуску тролейбусної лінії (СХЕМА)
11:30, 19 липня 2022 р.

Франківцям показали, якою буде схема руху на бульварах після запуску тролейбусної лінії (СХЕМА)

Три кілометри велосмуг, виділена смуга громадського транспорту, острівці безпеки – усе це незабаром з‘явиться на Північному та Південному бульварах та вулиці Гурика. Про це повідомив директор департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради Михайло Смушак.

«Сьогодні ми хочемо вперше показати вам проєкт нової схеми організації дорожнього руху на Північному і Південному бульварах та вулиці Гурика. Усі ми помітили, як змінилися транспортні потоки після об’єднання цих вулиць. Зміна моделі поведінки водіїв, пішоходів та велосипедистів зобов’язує нас розробити і впровадити нову, зручну для всіх учасників руху та безпечну, схему ОДР, – зазначає Смушак. – Окрім того, в концепції, яку ми сьогодні хочемо вам презентувати, враховані майбутні інтереси пасажирів громадського транспорту, який з’явиться тут після запуску нової тролейбусної лінії».

За його словами:

  • По-перше, вздовж усіх цих вулиць з’явиться велоінфраструктура, якої тут давно бракувало. Велосипедні смуги пов’яжуть між собою вже збудовані велодоріжки на озері та на вул. Галицькій. Таким чином з’явиться ще один важливий елемент міської веломережі, створений у відповідності до нових національних стандартів.
  • По-друге, від вулиці Тичини в напрямку вулиці Галицької облаштують виділену смугу для руху громадського транспорту, аж до нової зупинки. Аналогічну виділену смугу планують зробити і на вулиці Гурика, на іншому боці бульварів, в сторону вул. Мазепи.
  • По-третє, за рахунок використання сучасної європейської моделі ОДР зможуть побудувати острівці безпеки на більшості нерегульованих переходів. А це суттєво підвищить безпеку незахищених учасників дорожнього руху.
  • По-четверте, раціонально розподіляючи простір вулиці, зможуть облаштувати смуги для паркування на тих ділянках, де наразі є зайвий простір проїжджої частини.

Михайло Смушак зазначає, що комплексні зміни в організації руху на Північному та Південному бульварах дозволять впорядкувати і заспокоїти трафік на всій протяжності вулиць, а також зроблять його більш передбачуваним і безпечним на перехрестях. Водночас він звертає увагу на те, що це не остаточна схема ОДР.

«Ми спеціально хочемо поділитися з вами нашими напрацюваннями для того, щоб отримати зворотний зв’язок від вас як стейкхолдерів. Ми відкриті до пропозицій, зауважень та конструктивної критики щодо перерозподілу вуличного простору та функцій тих чи інших ділянок проїжджої частини», – каже Смушак.

Джерело: КУРС

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...