• Головна
  • Безредукторні та редукторні стартери: де і який краще використовувати
Новини компаній
17:14, 31 жовтня

Безредукторні та редукторні стартери: де і який краще використовувати

Новини компаній
Безредукторні та редукторні стартери: де і який краще використовувати, фото-1

Стартери мають схожу конструкцію майже у всіх виробників. Серед відмінностей – форма корпусу чи застосування матеріалів підвищеної витривалості, міцності. Або використання поверхонь для з’єднань із високим рівнем якості провідників та контактів. Ремонт та відновлення роботи стартерів і іншого важливого електрообладнання пропонує СТО Альт-Стар.

Майстри СТО детально вивчають стан автомобіля і визначать проблемні моменти. За потреби, вони проведуть повний огляд і технічне обслуговування. Але перед тим як ухвалити рішення щодо придбання нової деталі, автолюбителю варто трохи більше дізнатись про ці запасні частини та те як працюють різновиди стартерів. Це дасть змогу зрозуміти як використати ресурси і коли очікувати необхідність обслуговування. Ремонт стартерів та інших деталей автомобіля спеціалісти компанії проведуть у мінімальні строки і з високою якістю.

Плюси та мінуси редукторних і безредукторних стартерів

У кожного з різновидів є свої переваги і недоліки. Наприклад, стартер в якому немає механізму редуктора має такі поліпшені показники:

  • дуже висока надійність запуску;
  • можливість ремонту і відповідно – раціонального використання ресурсів на обслуговування;
  • перевірена багаторічною експлуатацією схема роботи, що працює без жодних відмов.

Водночас редукторні стартери мають свої суттєві переваги – менше споживання електроресурсу акумулятора. Ці пристрої мають малу вагу і оптимальну собівартість у виробництві, а відповідно – доступнішу ціну.

Вантажівки: зазвичай потрібно безредукторні варіанти

У вантажних авто використовують класичний безредукторний стартер. Це пов’язано з тим, що редуктор може руйнуватись внаслідок дуже потужного постійного обертаючого моменту. Це особливо характерно для потужних дизельних вантажівок, де такий удар виникає під час запуску двигуна.

Редукторний стартер: чому та навіщо його використовувати

Редуктор, який має стартер почали використовувати не так давно. Ця інновація додала позитивних характеристик стартера. Наприклад, такий вид пристрою, допомагає впевнено почати роботу навіть за достатньо низьких температур. Для цього використовується посилена механічна частина, що дозволяє досягати більших показників обертаючого моменту. Двигун використовують для цього різновиду менший, легший і простіший у керуванні. Проте він має більше швидкість обертання ротора. Саме такі характеристики дозволяють почати роботу з меншим споживанням енергії. Адже для старту потрібно значно менше ресурсів, а таким чином скорочується також витратна частина на виготовлення. Якщо менший струм, отже менші і тонші можна застосовувати і провідники. А також менше застосовувати міді та інших вартісних деталей. Це безпосередньо впливає на вартість пристрою та його популярність.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...