20:00, 8 грудня 2022 р.
У "Прикарпаттяобленерго" просять споживачів телефонувати лише у випадку аварій і не турбувати щодо графіків вимкнень
У "Прикарпаттяобленерго" просять споживачів телефонувати в колцентр лише у випадку аварійних ситуацій і не турбувати щодо графіків вимкнень електроенергії. З таким проханням звертаються на Facebook-сторінці енергетичної компанії, інформує Суспільне.
Як ідеться в дописі, щоденно працівники колцентру "Прикарпаттяобленерго" опрацьовують понад 9 000 запитань від клієнтів, що стосуються графіків вимкнень світла. Через це додзвонитися не можуть люди, які хочуть повідомити про аварії в мережах: обриви проводів через обледеніння та падіння дерев на лінії.
"Обриви проводів на лініях під напругою загрожують життю. Якщо про ці ситуації не знають у колцентрі, диспетчери не можуть знеструмити небезпечну ділянку. Просимо жителів та представників бізнесу Прикарпаття телефонувати виключно через виявлення обірваних проводів та інших небезпечних ситуацій в мережах. Це допоможе вберегти життя людей та тварин", — просять енергетики.
У компанії також нагадали, як діяти, якщо ви помітили обірваний провід.
"Не наближайтеся до нього ближче, ніж на вісім метрів, та за можливості обгородіть ділянку навколо місця аварії в радіусі восьми метрів", — радять на Facebook-сторінці "Прикарпаттяобленерго".
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:58
13 грудня
Спецтема
Оголошення
11:33, 3 грудня
2
09:23, 12 грудня
1
13:37, 1 грудня
10:50, 12 грудня
25
18:48, 7 грудня
13
live comments feed...