Новини компаній
12:17, 20 лютого 2023 р.

Договори для маркетингу

Новини компаній
Договори для маркетингу, фото-1

Реклама – двигун торгівлі. Звісно, туалетний папір, хліб та сірники не потребують промоутингу, їх купуватимуть незалежно від політичної чи економічної ситуації, а ось більш складний товар, що постійно вдосконалюється та має багато конкурентних аналогів, рекламувати треба, інакше люди куплятимуть лише те, що добре чутно.

Саме тому у наші часи утворилася ціла професійна галузь – послуги маркетингу, по які звертаються у разі потреби реклами, вивчення попиту, аналізу ринку, створення стратегії просування товару (послуги) на ринку чи позиціювання компанії. В чому полягає договір маркетингових послуг і яка його специфіка, розповідає «Перший маркетплейс договорів» - провідна база електронних договірних документів в Україні.

Що може бути предметом маркетингового договору?

Маркетинг – поняття широке та абстрактне, тому предметом маркетингового договору може бути:

  • Реклама таргетована – комплекс заходів з агітації цільової категорії споживачів, що відвідують соціальні мережі. Так, реклама косметики буде демонструватися лише жінкам, ліки – пенсіонерам, товари для дітей – особам, що підписані на певні групи на кшталт «молоді мами», а пензлі та фарби – для членів художніх спілок. Всім, хто надає послуги з таргетованої реклами, радимо завантажити договір за посиланням https://thedoc.com.ua/document/dogovir-pro-nadannya-poslug-z-targetovanoyi-reklami та запропонувати його клієнту;
  • Реклама контекстна. Вона полягає в просуванні комерційних пропозицій як відповіді на запит у пошукових системах. Наприклад, коли потенційний споживач набирає в браузері «Зимові шини Івано-Франківськ», замовник контекстної реклами бажає, щоб його інтернет-магазин був у перших результатах пошуку;
  • Маркетинговий аналіз. Він може стосуватися будь-чого: вивчення споживчого попиту на товари та послуги певної категорії, представленості компанії, популярності різних брендів, порівняння цін, відгуків споживачів чи їх інтерв’ювання тощо;
  • Маркетингове просування. Цей комплекс заходів містить більше, ніж просто рекламу. Це також стимулювання попиту шляхом розширення ринку, розробки стратегії усунення конкурентів, зміни іміджу, підвищення конкурентоспроможності товару, проведення благодійних акцій тощо;
  • Копірайтинг – написання карток товарів чи послуг з докладним та привабливим змістом;
  • SMM- та SEO-просування. В першому випадку йдеться на підвищення популярності та представленості груп споживачів чи бренду компанії у соціальних мережах, в іншому – продукції чи послуг певного бренду в пошукових системах.

Приблизні договори про надання цих послуг та всіх їх різновидів можна знайти за посиланням https://thedoc.com.ua/documents/marketing-smm-seo. Але оскільки повний перелік маркетингових послуг важко собі уявити, і предмет договору може бути нестандартним, іноді доводиться звертатися за розробкою індивідуального договору під ключ, чим також займається «Перший маркетплейс договорів» – theDoc.

Особливості договорів від компанії theDoc

Результат рекламних послуг дуже залежить від точності, повноти технічного завдання та форми фіксації самого результату. Саме тому вдаватися до самостійної розробки договорів цій галузі можна хіба що професіоналу: ті, хто вперше за це беруться, ризикують натворити помилок, що призводять до розчарувань, марних витрат часу, репутації та коштів. Саме тому варто скористатися надійнішим рішенням, а саме – шаблонними договорами, юридична ефективність яких була неодноразово перевірена практикою. І «Перший маркетплейс договорів» надає для цього всі можливості.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...