• Головна
  • У школах непропорційно збільшують обсяг самостійної роботи учнів, – ДСЯО
12:30, 23 лютого 2023 р.

У школах непропорційно збільшують обсяг самостійної роботи учнів, – ДСЯО

У школах відбувається непропорційне зростання завдань для самостійної роботи учнів для компенсації втрати навчального часу.

Про це йшлося у виступі голови Державної служби якості освіти Руслана Гурака під час круглого столу «Вплив війни на результати навчання», передає Освіта.UA.

За його словами, дослідження Держслужби свідчить, що школи намагаються компенсувати втрачені уроки завданнями на самостійне опрацювання.

«Наші дослідження вказують на непропорційне зростання завдань на самостійну роботу учнів як спосіб компенсувати школами втрати навчального часу», – зазначив посадовець.

Щодо змін у режимі навчання, пов’язаних з викликами воєнного часу, голова Держслужби зауважив, що більшість учителів вказує на те, що у школах не вносяться зміни до розкладу занять та не здійснюється коригування навчально-тематичних планів з урахуванням виявлених освітніх прогалин.

Також він наголосив на причинах погіршення результативності навчання школярів, серед яких на першому місці вказане зниження мотивації.

«Умови повномасштабної війни передовсім негативно впливають на загальний психолого-емоційний стан учнів, а це натомість спричиняє зниження мотивації дітей. Учителі вже зауважують, що погіршуються навчальні результати учнів з математики, іноземних мов, української та інформатики», – зауважив Руслан Гурак.

Тим часом Міністерство освіти і науки оголосило про підготовку до загальнонаціонального вимірювання “освітніх розривів”, що виникли на тлі пандемії COVID-19 та повномасштабної війни.

Про це повідомив перший заступник міністра освіти та науки Андрій Вітренко. За його словами, наразі освітяни розглядають питання освітніх розривів – як вони визначаються та вимірюються. Це необхідно для того, щоб комплексно з’ясувати прогалини у знаннях учнів, щоб компенсувати освітні розриви.

Велике комплексне дослідження допоможе з’ясувати “теми, які потрібно підсилити, поглибити”. 

Про те, що українські діти мають серйозні освітні втрати через пандемію COVID-19 та наслідки повномасштабної війни, недавно говорив і освітній омбудсмен Сергій Горбачов.

“Прогалини у знаннях мають практично всі українські діти шкільного віку, де б вони не знаходилися”, – підкреслив омбудсмен.

Це стосується і дітей, які проживають на підконтрольній території України, і тих, хто знаходиться в окупації або виїхав за кордон. 

Представники Сектору освіти Світового банку вважають, що через пандемію та війну освітні втрати в Україні можуть становити понад один рік. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...