• Головна
  • Євросоюз долучиться до популяризації прикарпатських міст
18:04, 18 листопада 2013 р.

Євросоюз долучиться до популяризації прикарпатських міст

Три українські міста – Львів, Івано-Франківськ, Коломия і три польські – Люблін, Замосць, Пшеворськ розпочали спільний проект «Східноєвропейські перлини: створення та просування продуктів міського культурного туризму в транскордонному просторі», повідомляє Радіо Свобода.

 За співфінансування європейського співтовариства тут розроблятимуть аудіотури для індивідуальних туристів.

Екскурсоводи кажуть, що це не замінить живого спілкування, але додаткових туристів привабить, насамперед у невеликі містечка. Із шести міст лише Львів і Люблін є великими, інші – типові галицькі і польські містечка. Цікаві для туристів, але не надто розкручені. Львів і Замосць включені до світової спадщини ЮНЕСКО. Сюди найчастіше їздять екскурсійні групи. Але, за даними Всесвітньої туристичної організації, так званий організований туризм – це всього 30 відсотків мандрівників.

Спільним проектом хочуть збільшити кількість туристів, які відвідують ці міста, і подовжити термін їхнього перебування хоча б на день-два. Саме для індивідуальних туристів будуть розроблені аудіотури, туристичні мапи історичних частин міст, путівники на семи мовах, спеціальні вказівники. У шести містах разом проживає майже півтора мільйона осіб. Приблизно стільки ж відвідують їх щороку. Тут є близько трьох тисяч історичних та архітектурних пам’ятників. Невеликі міста мають чим зацікавити туристів.

Приміром, в Івано-Франківську є катедральний собор, що має дві дати народження, пам’ятник Адаму Міцкевичу, виконаний з посмертної маски поета, пасаж Гартенбергів, при спорудженні якого консультантом був Ейфель, автор Ейфелевої вежі в Парижі.

В Коломиї можна відвідати єдиний у світі Музей писанки чи найстаріший в Галичині народний театр. Екскурсії невеликими містами туристи зможуть здійснювати у супроводі аудіогіда. Проблем у невеликих міст чимало: недостатня кількість туристично-інформаційних центрів, не розроблені або не заповнені веб-сторінки міст, не вистачає коштів на промоцію туристичних об’єктів.

Але з використанням аудіотурів розраховують знайти нових туристів. Загалом для шести міст буде розроблено 10 аудіотурів, закуплено 190 МР-пристроїв. Вартість проекту – 470 тисяч євро. Кошти будуть розподілені між містами.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...