• Головна
  • Облаштування двостороннього руху в Івано-Франківську реальне з наступного року
10:03, 22 листопада 2013 р.

Облаштування двостороннього руху в Івано-Франківську реальне з наступного року

Нещодавно івано-франківські чиновники запропонували відкрити двосторонній рух для всіх транспортних засобів по вулицях Січових стрільців, Новгородська та Дністровська.
На їх погляд таким чином можна буде розвантажити проблемні ділянки у центрі міста.

Як повідомив кореспонденту «Бліц-Інфо» заступник начальника відділу транспорту та телекомунікацій Володимир Чіх вже розпочались роботи, які розроблені фахівцями з комплексної системи організації дорожнього руху міста. Також рішення чиновники вже розглянули на комісії з безпеки руху.

«Кожна вулиця повинна детально аналізуватися де робити двосторонній рух, а де односторонній. Треба звернути увагу на ширину вулиці, на інтенсивність руху, на перехрестки як краще може бути організований рух транспортних засобів», - зауважив пан Чіх.

Також за словами Володимира Чіха, є деякі перестороги щодо безпеки з приводу відкриття  двостороннього руху на цих вулицях. До того ж необхідно враховувати культуру івано-франківських водіїв.

«Це повинно вирішуватись згідно проектної реконструкції, які мають визначити всі за і проти. Також має підключитись державна автоінспекція, щоб вони побачили чи це можливо, чи ні. Я думаю, все можливо зробити, але це залежить від самих водіїв, пасажирів, пішоходів, все в комплексі має бути», - зазначив Володимир Чіх.

Однак на реальне облаштування двостороннього руху на одних з головних вулиць міста можна буде сподіватись лише наступного року. Адже роботи є затратними.

«Якщо затвердять проект потрібно на нього заказати знаки. Можливо зробити заїзні кишені, поставити світлофори, організувати схему руху так, щоб не заважало заїзду якщо відкриють двосторонній рух, на вулицю Гетьмана Мазепи, Чорновола, Коновальця», - наголошує Володимир Чіх.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...