• Головна
  • Платники податків позитивно оцінюють створення Міндоходів та активно використовують його сервіси
11:26, 27 грудня 2013 р.

Платники податків позитивно оцінюють створення Міндоходів та активно використовують його сервіси

Більшість платників податків позитивно оцінюють створення Міністерства доходів і зборів. Про це свідчать результати соціологічного дослідження, проведеного Researching and Branding Group у грудні 2013 року.

За даними опитування, об’єднання податкової та митної служб у Міністерство доходів і зборів сьогодні позитивно сприймають 58,9% платників податків. При цьому за останні півроку значно (з 44,1% до 60,4%) зросла кількість позитивних оцінок щодо створення Міндоходів з боку експортерів та імпортерів. Проти зворотної реорганізації Міндоходів виступає абсолютна більшість підприємців – 54,6%.

Згідно із дослідженням, підприємці віддають переваги дистанційному спілкуванню із Міністерством та онлайн-формату подачі звітності. Так, порівняно з травнем 2013 року, можливості митного декларування в електронному вигляді використовують більше на 6,4% суб’єктів ЗЕД - 82,5%, а податкову звітність в електронному вигляді подають майже 92% платників податків, що на  7,4% більше, ніж в травні.

Найбільш популярними сервісами для платників залишаються «Електронна звітність» (90,2%), «Єдина база податкових знань» (82,0%) та «Реєстр платників ПДВ» (79,3%). За півроку значно зріс рівень задоволеності суб’єктів підприємницької діяльності такими електронними та інформаційними сервісами податкової служби, як гаряча лінія «Пульс» та «Єдина база податкових знань». Підприємці звертають увагу на підвищення якості інформаційних матеріалів та доступності інформації, що надається Міндоходів.   

У питанні сервісного обслуговування робота співробітників Міністерства стала задовольняти платників податків значно більше, ніж півроку тому. В середньому на 15% зросла частка позитивних оцінок за такими аспектами роботи як професіоналізм, компетентність, надання інформації про послуги, орієнтованість на вирішення проблем платника.

Співробітники Міндоходів значно покращили свої показники за повнотою надання інформації (з 49,1% до 68,5%) та доступністю її викладу (з 45,3% до 61,5%). Більше ніж на 13% зріс рівень задоволеності платників ввічливістю співробітників органів Міністерства доходів і зборів України.

Дослідження було проведене за ініціативи Міндоходів відомою соціологічною компанією Research & Branding Group у грудні 2013 року. У дослідженні взяли участь 245 керівників українських, американських і європейських підприємств-інвесторів, що працюють у 24-х областях України та АР Крим. Хвильовий характер дослідження дозволяє простежити динаміку оцінок підприємців у порівнянні з травнем 2013.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...