Логотип Івано-Франківська — у п’ятірці найкращих на Канському фестивалі реклами

Логотип Івано-Франківська потрапив у короткий список номінантів на Канському фестивалі реклами в категорії Large Scale Logo.

«Канські леви» — один з найавторитетніших міжнародних фестивалів у сфері реклами. Він існує з 1954 року.

За перемогу категорії Large Scale Logo з Івано-Франківськом боротимуться логотипи з Токіо, Річмонда, Лондона та Мумбаї. За повідомленням організаторів фестивалю, переможець стане відомий у четвер ввечері.

Нагадаємо, Івано-Франківську запропонували новий візуальний стиль.

Архітектурний фундамент Ратуші у поєднанні з геометричним елементом одного стібка вишивки утворили нову емблему Івано-Франківська.

“Символ був навіяний формою найпомітнішого знака міста — Ратуші, а також мальовничою вишивкою традиційного українського одягу”, — йдеться у презентації.

Вікна
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
24 перегляди в січні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати