• Головна
  • Ввели нові правила маркування харчової продукції на території Європейського Союзу
До уваги – підприємств експортерів!
17:27, 4 лютого 2015 р.

Ввели нові правила маркування харчової продукції на території Європейського Союзу

До уваги – підприємств експортерів!

З середини грудня 2014 року на території Європейського Союзу застосовуються нові правила щодо маркування харчової продукції на заміну  Директиви 90/496/EEC і Директиви 1990 2000/13/CE). Серед нововведень - обов’язкові дані про харчову цінність, інформація про країну походження, наявність алергенів, мінімальний розмір шрифту тощо. 

До речі, зазначення даних про наявність алергенів також відтепер є обов’язковими, як для продуктів в упаковці, так і без неї і навіть для тих, що реалізовуються за допомогою Інтернет-мережі. Поки що тимчасово звільнили від цього зобов’язання лише алкогольні напої.

Такі зміни зумовлені не тільки необхідністю надання  споживачам більше інформації про ту чи іншу продукцію, а й популяризацією здорового харчування.

Мінімальний розмір шрифту - для більшості етикеток харчових упаковок мінімальний розмір шрифту в 1,2 мм є обов’язковим. Для менших пакетів (з площею поверхні менш ніж 80 см²) вимагається мінімальний розмір шрифту не менший ніж (0,9 мм).

Крім того, добровільна інформація (наприклад, тексти рекламного характеру) не повинні бути представлені таким чином, щоб посягати на зображення обов’язкової інформації.

Підприємства, які бажають працювати на європейському ринку, повинні подбати про те, щоб маркування їхньої продукції відповідало усім вимогам європейського законодавства. Однак маркування має бути достовірним, містити правдиву інформацію, отриману шляхом відповідних досліджень продукції в акредитованих на відповідність до міжнародних стандартів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Експортери #маркування #Європейський Союз
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...