
10:43, 18 березня 2015 р.
Іванофранківці задоволені якістю обслуговування ЦНАПу
ЦНАП м.Івано-Франківська проводить щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг. Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги вкидають його у дві ємності «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».
Повідомляє 0342.ua з посиланням на ЦНАП.
У липні 2015 року участь у голосуванні взяло 2773 відвідувачів ЦНАП, що складає 69,1% від загальної кількості прийнятих документів (4011).
Якість надання адміністративних послуг оцінило 1008 відвідувачів. Позитивно оцінило якість надання послуг 978 відвідувачів, що становить 97,0%, негативно – 30 відвідувачів (3,0%).
Якість надання дозвільно-погоджувальних послуг оцінило 353 відвідувачів. Позитивнооцінило якість надання послуг 353 відвідувачів, що становить 100%.
Якість надання послуг реєстраційної служби оцінило 1412 відвідувачів. Позитивно оцінило якість надання послуг 1396 відвідувачів, що становить 98,8%, негативно – 16 відвідувачів (1,2%).
Вцілому, зберігається позитивна динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАП м.Івано-Франківська та велика активність і зацікавленість учасників опитування.
Відвідувачі ЦНАП також можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Івано-Франківська (www.cnap.if.ua), через сервіс «Он-лайн консультацій» та за допомогою мобільного додатку «Мобільний Івано-Франківськ».
ЦНАП м.Івано-Франківська і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
5 причин чому варто стати сурогатною мамою
Новини компаній
11:00
29 листопада
17:00
24 листопада
Фелікс Редька везе “ЗОЛОТІ СТЕНДАПИ” Україною!
Новини компаній
09:00
24 листопада
Робота на зимовий період – теплі склади
Новини компаній
13:52
23 листопада
Чохли з корисними функціями для Xiaomi Redmi Note 11 Pro
Новини компаній
13:00
21 листопада
«Побудова комунікації з військовими починається з поваги». Young Business Club започаткував серію семінарів з адаптації цивільних
Новини компаній
15:00
17 листопада
Як вибрати комплект зчеплення: поради експертів PartsDim
Новини компаній
16:41
16 листопада
09:00
14 листопада
Спецтема
Оголошення
08:44, 4 грудня
18:12, 1 грудня
17:46, 4 грудня
08:55, 28 листопада
2
live comments feed...