• Головна
  • Що дратує відвідувачів інтернет-магазинів?
14:32, 14 квітня 2015 р.

Що дратує відвідувачів інтернет-магазинів?

У пошуках потрібного товару на просторах Інтернету, користувачі мережі часто поспішають, і з кожним невдалим відвідуванням онлайн-магазину настрій інтернет-покупця стрімко псується. А кому потрібен злий клієнт? Приберіть з головної сторінки все те, що дратує відвідувачів! Це не розсердить покупця завчасно, а вам допоможе обзавестися ще одним постійним клієнтом.

Отож, що найбільше дратує відвідувачів інтернет-магазинів, дізнавався кореспондент сайту 0342.ua.

Повільна робота сайту

Згідно з дослідженням, яке провела всесвітньо відома компанія Amazon, уповільнення швидкості відгуку вашої сторінки всього лише на кожні 100 Мс веде до втрати приблизно 1% (!) продажів.

Оцінити швидкість відгуку ваших сторінок можна за допомогою безкоштовного інструменту Google Page Speed ​​Testing Tool. Він згенерує для вас докладні звіти і дасть рекомендації щодо поліпшення швидкості завантаження.

Спливаючі рекламні вікна

Постійно спливаючі рекламні вікна на сайті при перегляді необхідної інформації найбільше дратують користувачів. Так, звичайно, з їх допомогою можна також залучити передплатників, але чимала частина ваших відвідувачів просто-напросто покине сайт зі спливаючими pop-up вікнами. Тепер запитайте себе, що ж у підсумку важливіше для вас: пара-трійка передплатників чи сотня потенційних покупців. Робіть свою підписку ненав'язливою, щоб вона не заважала відвідувачам.

Мультимедійний контент, що запускається в авторежимі

Самозапуск відеороликів або звуків при завантаженні сторінок дратують тотальну частина інтернет-користувачів. Наприклад, ви пізно ввечері сіли за комп'ютер, нікому не заважаєте, переходите на черговий сайт в надії отримати потрібний вам контент, а звідти - жахливо гучна музика чи звернення. І нехай навіть є кнопка для відключення звуку, - простіше буде просто покинути сторінку, закрити її і більше вже не повертатися. Відвідувачів категорично не можна примушувати до будь-яких дій, вони самі повинні вибирати, що і коли в даному випадку їм слухати.

Анімація на сайті

Відвідуючи ваш сайт, користувач спочатку хоче зорієнтуватися, зрозуміти - подобається йому тут чи ні, тому не варто турбувати його і відволікати великою кількістю анімації: різними відеороликами, які автоматично запускаються при відкритті сайту, рекламними оголошеннями і миготливими банерами, іншими інтерактивними елементами. Не позбавляйте себе чималої кількості потенційних покупців!

Замість інформації про контакти розташована форма зворотного зв'язку

Без сумніву, форма зворотного зв'язку - вірний засіб зв'язку клієнта з вами, але тільки як доповнення до стандартної інформації, що містить контакти. Розділ «Контакти» на вашому сайті повинен містити якомога більше варіантів інформації про вас, наприклад: декілька номерів телефонів, адресу електронної пошти, вашу сторінку в соціальних мережах, фактичну адресу, схема проїзду, точку на карті і т.п.

Неповна сторінка «Про нас»

Уважно оцініть сторінку вашого інтернет-магазину «Про нас». Чи достатньо широко вона розповідає про компанію, про те, чим конкретно ви займаєтеся в бізнесі?

Не перестарайтеся з оптимізацією під пошукові системи

Зрозуміло, що без якісної оптимізації інтернет-магазину не потрапити на перші місця в списку видачі, але не варто цим захоплюватися і забувати, що в найпершу чергу ви працюєте для людей. Вам би сподобався текст, що кишить ключовими фразами, іноді й не по темі? Ви повинні наповнювати свій інтернет-магазин контентом для людей, а не для пошуковиків.

Оновлення додатків

Нерідко відвідувачу сайту відкривається повідомлення про те, що йому необхідно встановити останню версію браузера або, наприклад, флеш-плеєра. А це дуже дратує користувачів інтернету. Такі речі безсумнівно позбавлять вас частини ваших потенційних користувачів.

Відсутність пошуку по сайту

Без функції пошуку по сайту, особливо, якщо мова йде про інтернет-магазини, просто не обійтися. Намагайтеся пропонувати вашому відвідувачу якомога більш розширений пошук - і за датою додавання товарів, і за їхнім рангом, і за ціною, звичайно ж...

Відсутність кнопок соціальних мереж

Інтернет-магазин - це джерело корисної та цікавої інформації: акції, знижки, унікальний товар і багато іншого. Часто користувачі вашого сайту хочуть поділитися знахідками зі своїми друзями в соціальних мережах. Тому на сайті просто необхідно мати кнопки соціальних мереж, які роблять обмін цікавою інформацією оптимально зручним.

Відсутність блогу у вашому інтернет-магазині

Блог або його аналоги - один з найбільш сучасних способів надання актуальної та цікавої інформації. Сьогодні покупець, перед тим, як придбати товар, намагається якомога більше дізнатися про компанію продавця, його новинки і т.п.

У заголовку одне, а в змісті - абсолютно інше

Цілком зрозуміло, що заголовок повинен бути цікавим і привертати увагу користувача. Інтригуючі заголовки здатні безсумнівно залучити відвідувача на ваш сайт за розширеною інформацією, але, якщо він побачить в тексті зовсім не те, про що було заявлено в анонсі заголовка, це його дуже сильно розчарує. Швидше за все він покине ваш сайт і більше вже на нього не повернеться.

Ваші пропозиції не відповідають закликам до дії

Наприклад, ви заманювали відвідувачів рекламною акцією «Придбай та отримай знижку 30%». Користувач приходить на ваш сайт і тут він дізнається, що для того, щоб отримати цю саму знижку, необхідно ще додатково зробити покупку на суму від 1000 гривень. Такі «заманушки» знижують репутацію вашого інтернет-магазину і помітно погіршують відсоток конверсії.

Ваші внутрішні посилання не працюють

Внутрішні посилання (перелінковка) дуже корисні не тільки для пошукових машин, але й для ваших відвідувачів. Вони активно направляють покупця до потрібних йому тем, товарів, які відповідають його запитам. Саме з цієї причини не варто створювати "биті" або помилкові посилання, за якими ваш відвідувач перенаправляється зовсім не туди, куди він планував потрапити. Повинно бути відразу зрозуміло, куди користувач перейде після натискання на посилання.

Повільні і "важкі" слайдери вашого інтернет-магазину

Слайдери, безумовно, прикрашають сайт і при цьому ще допомагають економити простір на сторінці. Але якщо вони занадто довго завантажуються, то відвідувачі, можливо, не захочуть витрачати свій дорогоцінний час на повне завантаження зображень слайдера. Задумайтесь над цим ще в процесі створення вашого інтернет-проекту.

Використання технологій Flash

Flash - це жах оптимізаторів. Справа в тому, що пошукові машини просто не бачать сайти з великим застосуванням флешу або сайти, які повністю зроблені на ньому. Тому можна буде забути про індексацію і хороші пошукові видачі. Крім того, Flash дратує і відвідувачів вашого сайту, адже ніхто не хоче занадто довго чекати, поки завантажаться всі Flash-об'єкти. До того ж, не всі мобільні гаджети підтримують завантаження і коректне відображення Flash.

Ціна не повинна бути сюрпризом

Ціна товару повинна чітко і явно виділятися на сторінці. Використовуйте більший розмір шрифту та форматування жирним шрифтом. Ціна повинна виділятися і завжди знаходитися на виду.

Дезорієнтація відвідувачів сайту

Зайти на сайт і не розуміти, куди ж іти далі... Що може бути гірше? Користувач повинен відразу бачити для чого ваш сайт призначений і які товари чи послуги пропонує. Коли користувач знає, куди йти далі, він готовий пробачити недоліки в дизайні.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Івано-Франківськ #новини Івано-Франківська #інтернет-магазин #користувач #сайт
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...