09:07, 22 травня 2015 р.
На вулиці Коновальця наносять велорозмітку та доріжку для велосипедистів (ФОТО)
В ніч з 20 на 21 травня почалися роботи з нанесення нової дорожньої розмітки на вулиці Євгена Коновальця. Наразі готові поздовжні смуги на ділянці від дитячої лікарні до вулиці Національної Гвардії. Зрозуміло, що робота тут ще не завершена (не нанесені "зебри" переходів, стрілки навігації і логотипи велосипедів на захисних смугах), але загальне враження вже можна сформувати.
152175_900 (1)
Отже тепер на вулиці Коновальця буде дві смуги для руху автомобілів, та дві захисні смуги для велосипедистів.
Про це повідомляє велоактивіст Мирослав у LiveJournal.
Що таке "захисна смуга" і з чим її їдять ми розкажемо і покажемо в наступній статті. Поки що просто зазначимо, що навідміну від суцільної велосмуги, пунктирну захисну можна пересікати, їдучи на автомобілі, при умові, що по ній не рухається велосипедист.
Тобто в даному випадку обидва автомобілі їдуть в межах правил. Білий "японець" не порушує законний простір велосипедиста, а сірий седан позаду може собі дозволити "притиснутися" до бордюру.
Відразу треба сказати, що є одна проблемна ділянка навпроти дитячої лікарні, де вздовж тротуару активно паркуються. Сподіваємось, що ця проблема зникне, після того як там буде облаштовано кишені для паркування.
Треба сказати, що вулиця дуже "велосипедна".
Ми теж спробували проїхатись по новій, ще не до кінця розміченій, велосмузі :)
Складається враження, що з нанесенням розмітки і візуальним "звуженням" смуг, рух на вулиці став трохи спокійнішим. Водії їдуть акуратніше, намагаючись триматися свогоєї смуги.
Наступний ракурс. Як добре видно з фотографії, простір для руху автомобілів забирають не велосмуги, а ті ж водії, які паркуються на зупинках громадського транспорту. Потім маршрутка не може зупинитися впритул до тротуару, і блокує рух транспорту в одну сторону. Сподіваємось, новий закон про національну поліцію, розширення повноважень місцевого самоврядування і утворення муніципальної варти вирішать цю проблему найближчим часом.
Загалом же симпатично виглядає, чи не так?
І стан дорожного покриття біля тротуарів впринципі прийнятний для їзди.
До речі, ширина велосмуг - 1м 25 см (мінімальна допустима згідно нормативних документів).
На практиці це виглядає ось так. Велосипедист їде по своїй смузі, автомобіль - по своїй.
Всім вистачає місця. Трафік заспокоюється і впорядковується. Як би там не було, а їхати приємніше.
Це найсвіжіші враження від'їзди по новій захисній смузі.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
10:48, 8 січня
28
12:21, 13 січня
live comments feed...