
17:07, 3 червня 2015 р.
99% відвідувачів центру надання адмінпослуг в Івано-Франківську задоволені роботою установи
Центр надання адміністративних послуг Івано-Франківська провів щомісячний моніторинг якості роботи працівників. Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги вкидали його у дві ємності «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».
У травні 2015 року участь у голосуванні взяло 1266 відвідувачів ЦНАП, що складає 34,5 % від загальної кількості прийнятих документів (3668), - інформує 0342.ua з посиланням на прес-службу МВК.
Якість надання адміністративних послуг оцінило 923 відвідувачів, що становить 73,0% від загальної кількості голосів. Позитивно оцінило якість надання послуг 914 відвідувачів, що становить 99,0%, негативно – 9 відвідувачів (1,0%).
Якість надання дозвільно-погоджувальних послуг оцінило 343 відвідувачів,що становить 27,0% від загальної кількості голосів. Позитивно оцінило якість надання послуг 340 відвідувачів, що становить 99,1%, негативно – 3 відвідувачів (0,9%).
Вцілому, зберігається позитивна динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАПі Івано-Франківська та велика активність і зацікавленість учасників опитування.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Пол Ратт та Джек Блек вирішили власноруч перезняти культовий фільм. Про що буде нова “Анаконда” та чому всі її так чекають?
Новини компаній
15:00
23 грудня
1 Гбіт/с – новий стандарт швидкості Укртелеком
Новини компаній
11:00
23 грудня
10:04
23 грудня
07:15
23 грудня
Оголошення
19:17, 23 грудня
13
20:42, 12 грудня
14
09:21, 20 грудня

Коментарі