• Головна
  • Кольорова гамма для візиток - поради
16:52, 8 червня 2015 р.

Кольорова гамма для візиток - поради

У веселки сім кольорів, монітори можуть відображати мільйони відтінків, а в вашої фантазії здатні з'являтися такі неймовірні поєднання, що і уявити важко. Але це зовсім не означає, що потрібно робити зі своєї візитки буйство кольорів і фантазії. Знову ж таки, дотримуйтеся правила мінімалізму, і використовуйте максимум 2-3 кольори при побудові системи кольору візитки. Та й кольору потрібно підбирати такі, щоб максимально добре поєднувалися і доповнювали один одного.

Подивіться на найбільші і популярні сайти у світі - Фейсбук, Вконтакте, Гугл, Вікіпедія. Усіх їх об'єднує одне - чітке і лаконічне використання кольорів. Ось і ви відштовхуйтесь від цієї тенденції. Повірте, розробники дизайну для ці гігантів мережі інтернет вже точно знають що і як підходять більшості людей у ​​світі, які у них переваги і реакції на ті чи інші кольори. Також не варто забувати і про своїх фірмових кольорах. Якщо вони є, то і візитку варто виконувати в подібній кольоровій гамі. Тому візитки рівне мають бути чіткі, на якісному папері та з мінімальною кількістю кольорів. Оскільки в поліграфії у Рівному при друці багато кольорів змішувати не можна.

Ось тут вже можете фантазувати і не зупинятися. Зараз існує безліч матеріалів на яких можливе виконання вашої візитної картки. Це і папір, і пластик, і різні види дерева, і навіть екзотичні матеріали, типу шкіри або гуми.

Так від чого ж відштовхуватися? Як правило, матеріал потрібно вибирати виходячи зі сфери вашої діяльності і завдань використання візиток. Якщо ви займаєтеся продажем якихось незвичайних і дивних подарунків, то краще зробити креативну, залучає увагу візитку. Дивлячись на таку візитку, буде відразу зрозуміло, що у Вас можна знайти щось цікаве і незвичайне. Якщо ж візитка призначена для бізнес партнерів, то краще вибрати стандартну щільний папір, і покрити її тонким шаром лаку.

Тут теж у Вас свобода вибору. В першу чергу спосіб залежить від матеріалу який ви виберете. Далі варто звернути увагу на те, як і де буде використовуватися візитка. Сучасні поліграфічні центри пропонують безліч різних варіантів виготовлення візиток - це і офсетний друк, і шовкотрафаретний, і тиснення, і висікання, та й ще десятки різних способів, кожен з яких має свої плюси і мінуси. Тут, як кажуть, на смак і колір товаришів немає. Якщо бачите, що один з перерахованих способів ідеально підходить під стиль і матеріал вашої візитки, то вперед, робіть саме так. Більш докладніше про різні способи виготовлення ви можете прочитати на сайтах поліграфічних центрів, які пропонують подібну послугу.

До речі, раз вже ми заговорили про виготовлення візиток, то прошу пообіцяти мені одне. Ви ніколи не будете роздруковувати свої візитні картки на кольоровому принтері, а потім вирізати їх ножицями. Повірте, таким чином ви не заощадите грошей, а тільки подпортить собі репутацію. Самостійно зроблені візитки на принтері - це жахлива якість, жлобство, і неповага ті, кому ви даєте таку візитку. Якщо б я від бізнес партнера отримав таку картку, то кілька разів б задумався про те, чи варто з ним працювати, якщо він тисне пару десяток доларів на тисячу якісних візиток.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...