10:45, 9 липня 2015 р.
98,6% відвідувачів ЦНАПу задоволені якістю надання послуг у червні
Центр надання адмінпослуг Івано-Франківська провів щомісячний моніторинг якості обслуговування клієнтів. Відвідувачі ЦНАП після після отримання послуг, вкидають талон електронної черги у дві ємності: «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».
У червні цього року участь в голосуванні взяло 1610 відвідувачів ЦНАПу, що складає 36% від загальної кількості прийнятих документів (4515).
Якість надання адміністративних послуг оцінило 1303 відвідувачів, що становить 81% від загальної кількості голосів. Задоволеними залишилися 1284 відвідувачів (98,5%). Негативно оцінили роботу - 19 відвідувачів (1,5%).
Якість надання дозвільно-погоджувальних послуг оцінило 306 відвідувачів, що становить 19% від загальної кількості голосів. Позитивну оцінку дали 304 відвідувачів (99%), негативну 3 відвідувачів (1%).
Відвідувачі ЦНАП також можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Івано-Франківська, через сервіс «Он-лайн консультацій» та за допомогою мобільного додатку «Мобільний Івано-Франківськ».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
19:01, 10 грудня
19:01, 10 грудня
11:23, 2 грудня
19:01, 10 грудня
19:01, 10 грудня
live comments feed...