13:18, 6 серпня 2015 р.
За минулу добу двоє людей постраждали від рук шахраїв
Прикарпатці стали жертвами зловмисників, які, називаючись банківськими працівниками, отримували доступ до персональних рахунків клієнтів банку та без їх відома знімали кошти.
В обох випадках постраждалі описують одні й ті ж елементи шахрайства, - пише сайт 0342.ua з посиланням на прес-службу УМВС в Івано-Франківській області.
Невідомі телефонували на мобільний телефон користувача послуг банку та представлялися його працівниками. Відтак повідомляли, що буцімто існує загроза зняття коштів з їхньої банківської картки. Що її усунути необхідно назвати номер своєї карти та код доступу. Виконавши умови шахраїв, потерпілі згодом виявляли, що з їх рахунку знято певну суму коштів.
Зокрема, такий випадків напередодні трапився з мешканкою Коломийського району. За такою схемою зловмисники видурили у жінки майже 6 тисяч гривень з її банківського рахунку.
Повідомлення аналогічного змісту надійшло напередодні в міліцію від мешканця Калуського району. Ввійшовши в довіру чоловіка, шахрайським способом з його власного рахунку було знято 7770 гривень. За кожним з випадків правоохоронці розпочали кримінальні провадження за ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.
Пошуки зловмисників тривають, а міліціонери вкотре звертаються до громадян із проханням бути більш обачними та не довіряти особам, які намагаються дізнатися ваші власні реквізити банківських карт. Щоб не стати жертвою шахрайств з пластиковими картками запам’ятайте наступні правила:
- якщо вам дзвонять нібито з банку і просять назвати особисті відомості - це привід насторожитися. Якщо ви сумніваєтеся, чи дійсно вам дзвонить справжній співробітник - запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не телефоном;
- банки ніколи не проводять ідентифікацію власника картки при вихідному дзвінку - тільки якщо ви самі дзвоните в банк;
- яке б СМС-повідомлення ви не отримали від банку - завжди читайте його зміст;
- ніколи не називайте третім особам (в тому числі співробітникам банку, а також знайомим, друзям, родичам, продавцям в магазині) пін-код вашої картки, а також секретні одноразові коди;
- ніколи не розголошуйте свій пін-код стороннім особам, у тому числі родичам. Банківські працівники не мають права запитувати у вас пін-код. Не записуйте пін-код на картках;
- якщо працівник банку (або особа, що представилася ним) пропонує вам по телефону допомогти в проведенні якихось дій з картою (наприклад, активувати в банкоматі) - наполягайте на проведенні їх у відділенні банку;
- якщо ви загубили мобільний або сім-карта перестала працювати, відразу ж заблокуйте прив'язані до цього номеру телефону банківські картки;
- будьте в курсі послуг, які надаються по вашій карті, можливих способів шахрайства, вивчіть правила безпечного користування карткою.
Якщо ви підозрюєте, що відомості картки потрапили до шахраїв, або вже виявили пропажу коштів, то в першу чергу потрібно заблокувати картку. Якщо мова йде про шахрайство, крім звернення в банк необхідно звернутись в міліцію.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
10:28, 9 грудня
13:32, 1 грудня
09:18, 11 грудня
live comments feed...