Нові правила у франківських маршрутках виконують – міф чи реальність? 2 чи 4 грн за проїзд?

Після нових “переворотів”у світі франківських маршруток минуло вже більше двох місяців. І більше двох місяців ми повинні витрачати вже 4 грн. на поїздку у маршрутному транспорті, згідно прийнятого рішення виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради.

Та є,  як то кажуть, кілька “але”. Після 10 червня 2015 року ми маємо оплачувати за проїзд 4 грн, але, нагадаємо, в тому випадку, якщо (перечислю найнеобхідніші вимоги):

  • перевізники протягом двох місяців після підписання угоди, обладнають свої автобуси приладами GPS-моніторингу та здійснюватимуть їх належне обслуговування згідно вимог;
  • перевізники впровадять систему обов’язкового обілечування серійними квитками;
  • ну і спеціальна робоча форма – зелені футболки.

Повернемось у недалеке минуле. На початку червня місяця перевізники-порушники посилались на те, що “тільки перші дні, ми не встигаємо все зробити” і т. д. Пасажири ж у перші дні (тижні) змін моніторили цю всю ситуацію, дуже плідно працювали, спостерігали за процесом оновлення. І, виявляючи порушення, не встидались озвучувати це і платити 2 гривні за проїзд, замість 4! Перші дні, успішно чи не дуже, минули. Як і поменшало оцих спостерігачів, борців за справедливість, а, відповідно, тих, хто виявляв збої у системі і тих, хто платив 2 грн. за проїзд. А чи зменшилась кількість порушень? Зараз ми проаналізуємо.

Аналізувати буду, можливо, не як великий експерт, але як пасажир, який користується франківськими маршрутками двічі-тричі на день. Думаю цього достатньо.

Йдемо по порядку. Отож, наявність і, головне, справність, GPS-трекерів у маршрутках. Більшість із нас здогадується, що, найімовірніше до сих пір ще не встановили у всіх маршрутках, так зване нове обладнання. Лише здогадуємось, бо прикладів, коли дозволяли перевірити наявність трекера – одиниці. Переважно обурюються, що буцімто, “хочете, то лізьте під кермо, десь там він є”. Та ба, навіть, тих, у кого той “горе-трекер” є, не завжди можливо знайти на маршрутній карті. А багато з тих, кого все ж видно на карті, вже ловили на з’їздах з маршруту, вкороченому шляху тощо. Далі. Варто все ж зазначити, що не кожен може задовольнити таку потребу, як тут же на місці перевірити автобус на карті, і йдеться не лише про людей похилого віку. Наявність Інтернету, марка телефону і ще багато різного можуть завадити це зробити. Хтось може казати, що це проблема самого пасажира, але все ж…

Під пунктом два у нас квиточки. Яких тільки історій про них немає. Найпоширеніші приклади: відсутність квитків взагалі; кілька розкиданих квитків поруч з водієм – хочете беріть, хочете лишайте; випадки, коли водію не жаль і двох, п’ятьох чи й цілої пачки квитків для одного пасажира, ну і нарешті ті водії, які справно видають квитки вам в руки після оплати за проїзд. Які позитивні результати загалом дає така система обілечування? Якщо знаєте – кажіть.

Нові правила у франківських маршрутках виконують – міф чи реальність? 2 чи 4 грн за проїзд? (фото) - фото 1
Нові правила у франківських маршрутках виконують – міф чи реальність? 2 чи 4 грн за проїзд? (фото) - фото 1

І третє – форма. Зелена футболка – по своїй природі мандрівник. Де її тільки не можна побачити у маршрутці: на спинці крісла за водієм, на панелі автобуса перед водієм, складену збоку, складену під кріслом і тільки зрідка, одягнену на водієві!

Нові правила у франківських маршрутках виконують – міф чи реальність? 2 чи 4 грн за проїзд?, фото-2

Не говорю вже про наявність бейджиків-ідентифікаторів особи водія – це взагалі розкіш і рідкість.

Нові правила у франківських маршрутках виконують – міф чи реальність? 2 чи 4 грн за проїзд? (фото) - фото 3
Нові правила у франківських маршрутках виконують – міф чи реальність? 2 чи 4 грн за проїзд? (фото) - фото 3

От, друзі, це, навіть, перевіркою важко назвати, це те, що я, пересічний пасажир маршрутки бачу щодня, з моменту підписання угоди та прийняття рішення стосовно нових правил перевезення у нашому місті.

Залишається одне питання. Порушення я ще бачу, а от чи маю я право так, як і раніше, порушнику (перевізнику, водієві) у такому випадку платити за проїзд 2 гривні?

Члени ГО “Контроль” вирішили це перевірити. І надіслали запит до директора Департаменту комунального господарства, транспорту та зв’язку М. Смушака. Надіємось, що дізнаємось із відповіді, чи можемо при порушенні водієм котроїсь із норм, заплатити 2 гривні, чи є перевізники, які не виконали умови рішення виконавчого комітету і здійснюють перевезення у розмірі 2 грн, чи є перелік перевізників, з якими розірвані договори на перевезення пасажирів у міському транспорті та загальний перелік умов, згідно яких здійснюється оплата в розмірі 4 грн. Про все це Ви можете дізнатись разом з нами. Очікуємо відповіді.

2015-09-01-09-53-20-Skrinshot-e`krana
2015-09-01-09-53-20-Skrinshot-e`krana
controlua.org
Івано-Франківськ новини Івано-Франківська маршрутка ціна тариф проїзд правила
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
279 переглядів в грудні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати