Розповсюджені помилки при оформленні інтернет-магазинів

Продаж товарів в інтернет-магазині у першу чергу залежить від того, як себе там почуває потенційний клієнт. Якщо він не може знайти необхідні дані, то, найімовірніше, відмовиться купувати товар, що призведе до зменшення конверсії. Уникнути подібних ситуацій можливо після оптимізації сайту і його модернізації із врахуванням потреб користувачів. Це стосується дизайну сторінок, структури, функціоналу, наповненості контентом та інших факторів. Всі проблеми та консультації, щодо вашого інтернет-магазину надає інтернет-агентство Lemarbet.com .

Незвичний дизайн

Користувач звик відвідувати ресурси з шаблонним оформленням: шапка сайту з логотипом, бокові та верхні меню, номер телефону та e-mail. Значні зміни в оформленні шокують користувачів, і вони повертаються туди, де знайдуть навігаційні кнопки в звичних місцях. Проте креатив не буде зайвим. Наприклад, яскраві, соковиті фарби, незвичний курсор чи інші незначні зміни.

Коротке і чітке меню без довгих написів

Кожен пункт навігації повинен коротко і конкретно відображати зміст того, що за ним ховається. Якщо категорія містить велику кількість різних товарів, тоді їх краще поділити. Покупець швидко знайде ту позицію, яка його цікавить. Наприклад, якщо каталог містить меблі, то їх необхідно розподілити на кухонні, дитячі, м’які та каркасні і об’єднати в одну категорію «Меблі».

Верхнє меню з функцією випадання

Меню, що випадає, – це найрозповсюдженіша функція навігації в інтернет-магазинах. Однак її використання передбачає деякі правила. Не завжди доцільно використовувати багаторівневе меню. Воно часто виходить за рамки екрану, і клієнт не може знайти товар, який його зацікавить. Щоб такого не сталося, необхідно розташовувати пункти меню горизонтально і повністю прибрати другий рівень. Після популяризації планшетів більшість клієнтів використовують саме їх для виходу в Інтернет. Тому не зайвим буде «підігнати» меню під планшет або мобільний телефон. При натисканні на головний пункт меню він не повинен відкриватися і закриватися аж до моменту вибору необхідного пункту. Тому ретельно продумайте особливості навігації на сайті.

Велика кількість пунктів меню

Пункти навігації повинні чітко відповідати змісту. Їх не має бути занадто багато. Велика кількість розділів спантеличує, і відвідувач може легко в них заплутатися. Щоб уникнути такої ситуації, можна зробити кілька основних точок, з яких будуть випливати потрібні пункти. Все це доцільно зробити ще на стадії створення сайту, а потім змінювати інтернет-магазин в залежності від потреб покупця. Це ж стосується і особливостей оформлення, контенту й інших параметрів. Однак ніколи не пізно виправити наявні помилки.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію