Для створення нового іміджу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу в суспільстві та освітньому середовищі нашого закладу вищої освіти, стимулювання притоку студентів, формування впізнаваності в інформаційному та медіа просторі та інших структурах комунікації, зумовлених статутною діяльністю університету, необхідно заново сформувати та оновити його корпоративний стиль, як важливий елемент брендингу.
Брендинг передбачає нове виконання логотипу/товарного знаку, гами кольорів, шрифтів, бланків документів, візитних карток, візуальної внутрішньої та зовнішньої реклами, інформаційних стендів університету та підрозділів, інформаційних табличок тощо. При цьому діючий герб університету, штандарт, прапор, гімн залишаються чинними , інформує прес-служба університету.
З метою запровадження положень Комунікаційної стратегії ІФНТУНГ 2018-2020 рр. була створена фахова комісія, яка розглянула проекти нового корпоративного стилю університету, розроблені студентами-архітекторами (гр. АМм-17-1) Інституту архітектури, будівництва та енергетики під керівництвом доцентом кафедри основ архітектури Лукомської Г. В.
Серед запропонованих робіт комісія виділила проект студента Аннюка А., елементи якого ми подали на сайті та в соціальних мережах для оприлюднення в червні місяці.Оскільки протягом обговорення виникли гарячі дискусії щодо цього проекту, тож комісія вирішила продовжити розгляд пропозицій.