Facebook розкрив рекламні бюджети кандидатів в президенти України

Користувачі соціальної мережі Facebook отримали можливість ознайомитися з інформацією про вартість публікацій, що містить політичну рекламу або антирекламу кандидатів в президенти України. Найчастіше вартість рекламного поста становить 100 доларів. Найбільш дорогі пости активісти руху "Чесно" виявили у сторінок, пов'язаних з Юлією Тимошенко та Олександром Шевченко. Великі кошти були вкладені в просування сторінок, створених для дискредитації Анатолія Гриценка та Володимира Зеленського.

Вартість рекламних постів офіційної сторінки президента Петра Порошенка - від 1 до 5 тисяч доларів. Однак невідомо, хто їх оплачує. В Адміністрації президента на це питання відповісти не змогли. У штабі Тімшенко не шкодують коштів на критику чинного президента. Один з рекламних постів "Ні торгівлі на крові", опублікований на офіційній сторінці лідера "Батьківщини", коштував від 1 до 5 тисяч доларів. Вартість найдорожчого поста на одній зі сторінок штабу Тимошенко склала від 10 до 50 тисяч доларів. Замовником реклами зазначено ТОВ "Сучасні інформаційні технології", засновником якого є глава київського міської організації "Батьківщина молода" Олексій Захарченко.

Автор Олька Кучер