Активісти "Теплого міста" показують франківцям, які естетичні вивіски можуть бути

Активіси платформи "Тепле місто" отримали запит розробити макети вивісок для будинку, що знаходиться за адресою вул. Гетьмана Мазепи, 1. Це - пам'ятка архітектури місцевого значення, побудована 1830 р., номер у державному реєстрі - 55-іф.

content___

У цьому випадку дизайнер платформи "Тепле Місто" запропонував тип вивіски, який виконується технікою розпису по тиньку. Напис наноситься фарбою безпосередньо на фасад. Також запропоновано вивіску у вигляді нанесення на віконне скло.

Активісти "Теплого міста" показують франківцям, які естетичні вивіски можуть бути, фото-1

Обидва типи вивісок є надзвичайно дешевими, але разом з тим ефективні. 
​Розпис по тиньку сприймається, як невід’ємна частина фасаду. Тому така вивіска сприймається, як єдине ціле з будинком, як, наприклад, логотип автомобілю на його корпусі. Побачивши один раз знак Tesla Motors, у нас створюється певна асоціація щодо вигляду цього автомобілю. Наступного разу нам достатньо здалеку побачити форму та стиль машини, щоб зрозуміти, яка це марка, і дивитися на сам знак уже не потрібно. Описана особливість є козирем для підприємця, тому що вивіска стає єдиним цілим з будівлею, його органічним продовженням. Впізнавши це місце здалеку, у нас виникає асоціативний ряд з назвою закладу.

Активісти "Теплого міста" показують франківцям, які естетичні вивіски можуть бути, фото-2

Щодо типу вивіски у вигляді логотипу наклеєного на вікні, тут перевага у тому, що вивіска абсолютно не змінює архітектуру будинку і при цьому відмінно виконує свою основну функцію - інформування перехожих про заклад. Крім того, особливість її нанесення спонукає потенційних клієнтів не тільки зчитати інформацію, яка закладена в тексті чи знаку логотипу, але й зазирнути всередину та наочно ознайомитися із закладом. Таке вікно чи вітрина з логотипом відіграє не лише пряму роль вивіски, але і "природного екрану". Тому рішення деяких підприємців повністю закрити вікна рекламними банерами є неправильним не тільки з погляду відношення до архітектури та середовища, а й з погляду маркетингу, а саме одного із елементів комплексу маркетингу - місце продажу (один із "4Р").

Активісти "Теплого міста" показують франківцям, які естетичні вивіски можуть бути, фото-3

Варто приділити окрему увагу балкону, який є у цьому будинку. Як бачимо, коли він чистий, відкритий та доглянутий, він є тим яскравим фактором, який притягує погляди перехожих, та є гарною альтернативою кольоровим банерам, які так популярні зараз в Україні серед підприємців.

Ще одним важливим фактором впливу вивісок, виконаних згідно з правилами, та загального вигляду будинку на ефективність бізнесу є те, що, гуляючи вулицею або перебуваючи поряд з охайним будинком без візуального перевантаження, люди відпочивають, відчувають себе більш вільно. Разом з тим вони легше приймають рішення про покупку у таких умовах, особливо, коли знаки закладів та їхні вивіски можна легко вирізнити однин від одного1. Натомість, знаходячись у середовищі з агресивною, нав’язливою рекламою, яка перекриває будинки, зелені насадження, небо, вікна, людина відчуває себе некомфортно та бажає якнайшвидше уникнути такого середовища. В таких умовах ми не знаходимо нічого, що могло би нас зацікавити, не знаходимо, чим милуватись, ми відчуваємо себе жертвою реклами, яка робить вибір за нас, а не ми вибираємо те, що нам потрібно купити чи замовити.

Щоб переконатися у цьому, достатньо подивитися на перше та друге фото і запитати себе: "В якому з цих середовищ мені було би комфортніше, де я хотів чи хотіла би гуляти, відпочивати, зайти та роздивитися товари/послуги компанії або просто випити кави?"
Отже ми дійшли основного висновку: правильні естетичні вивіски та охайний фасад - це не тільки дбайливе ставлення до архітектури різних історичних епох, але й кращий настрій мешканців та гостей міста, і, як наслідок, збільшення ефективності роботи окремого бізнесу.

Активісти "Теплого міста" показують франківцям, які естетичні вивіски можуть бути, фото-4

Стара поштівка Станіславова. Будинок, що зараз знаходиться на вул. Мазепи, 1, зображено праворуч.

Автор статті та фото: Василь Гошовський

Івано-Франківськ новини Івано-Франківська Тепле місто вивіски
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
97 переглядів в січні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати