• Головна
  • Що потрібно іванофранківцям, щоб орендувати землю у влади?
14:40, 11 червня 2016 р.

Що потрібно іванофранківцям, щоб орендувати землю у влади?

Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків встановлених земельним законодавством.

Громадянин, зацікавлений в одержанні земельної ділянки в оренду, звертається до органу, що уповноважений на проведення земельних торгів – органи місцевого самоврядування (міська рада), пише 0342.ua з посиланням на Побудовано.

Переможець земельних торгів звертається до управління земельних ресурсів Івано-Франківської міської ради для укладання договору оренди земельної ділянки.

Особа, яка набула право власності на будівлі (споруди) звертається з клопотанням (заявою) до Івано-Франківської міської ради про вибір місця розташування земельної ділянки, що знаходиться під придбаними будівлями (спорудами).

До клопотання (заяви) додаються документи:

  • копія свідоцтва на право власності на будівлю (споруду);
  • обґрунтування необхідності відведення земельної ділянки;
  • копія установчих документів для юридичних осіб, а для громадян – копія документа, що посвідчує особу;
  • графічний матеріал (викопіювання з генплану міста з позначенням місця розташування земельної ділянки та її орієнтовними розмірами, погоджену з управлінням архітектури та містобудування Івано-Франківської міської ради);
  • засвідчена нотаріально письмова згода землекористувача (землевласника) на вилучення земельної ділянки (її частини) із зазначенням розмірів та умов вилучення (в разі необхідності);
  • затверджене містобудівне обґрунтування місця розташування об’єкта (у разі необхідності).
  • Порядок вирішення земельних питань, пов’язаних із поновленням терміну користування земельними ділянками. 

Особа, зацікавлена у поновленні терміну користування земельною ділянкою, звертається з клопотанням (заявою) до Івано-Франківської міської ради, у якій зазначається бажаний термін продовження користування земельною ділянкою.

До клопотання (заяви) додаються документи:

  • копія документу, що посвідчує право користування земельною ділянкою з усіма додатками та додатковим угодами;
  • висновки управління архітектури та містобудування Івано-Франківської міської ради щодо можливості та умов продовження
  • терміну оренди;
  • для малих архітектурних форм-висновки міської комісії з питань розміщення малих архітектурних форм.

Порядок продажу земельних ділянок громадянам та суб’єктам господарювання, на яких розташовано нерухоме майно, що перебуває у їх власнсті. 

Юридична чи фізична особа (громадянин), зацікавлені у викупі земельної ділянки, на якій розташовано нерухоме майно, що перебуває у їх власності, подають відповідну заяву до Івано-Франківської міської ради.

В заяві зазначаються:

  • місце розташування земельної ділянки;
  • цільове призначення ділянки;
  • розміри та площа;
  • згода на укладання договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.

До заяви додаються:

  • документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою (в разі його наявності);
  • документ, що посвідчує право власності на нерухоме майно, що розташоване на цій ділянці;
  • копія установчих документів (для юридичних осіб);
  • копія документів, що посвідчує особу (для громадян);
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Івано-Франківськ #новини Івано-Франківська #оренда землі #порядок оформлення
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...