
15:15, 8 червня 2016 р.
На Коломийщині відкрили сучасний завод із виробництва 500 тонн високоякісного асфальтобетону на добу
У суботу в Матіївцях під Коломиєю відбулася церемонія урочистого відкриття й освячення сучасного асфальтобетонного заводу компанії «Шляхбудлім».
Директор «Шляхбудліму» і водночас асфальтобетонного заводу Ростислав Моклович перед початком церемонії зізнався, що фактично завод запустили ще два тижні тому і за цей час робітники, які працюють із 6-7-ї години ранку і аж до глибоких сутінків, вийшли на обсяг виробництва 500 тонн продукції за добу. Цієї кількості вистачає, аби укласти верхній шар високоякісного асфальтобетонного покриття на 600-700 метрах дороги шириною 7 метрів.
"За останні 20 років у дорожню галузь не було вкладено достатньої кількості коштів, особливо в західному регіоні. Торік під час виконання шляхових ремонтних робіт ми стикнулися з величезною проблемою — потрібні асфальтобетон та інші матеріали ніде було виготовити. Тому ухвалили рішення вкласти інвестицію у закупівлю нового сучасного заводу, повністю комп’ютеризованого, завдяки якому на дороги Прикарпаття можна було б постачати справді високоякісний асфальтобетон, що відповідає європейським стандартам", — розповів Р. Моклович.
Директор «Шляхбудліму» зазначає, що старі «облавтодорівські» асфальтні заводи технологічно неспроможні виробляти міцний асфальт для покриття саме верхнього шару автодоріг. По суті, це перший на Івано-Франківщині сучасний завод, який випускає асфальтобетон, до складу якого входять щебінь, відсів, бітум, а також мінеральний порошок або ж бетон, що й забезпечують підвищену міцність дорожнього полотна та стійкість асфальту до деформацій. І додає, що технологія виробництва передбачає мінімальний вплив операторів — компоненти асфальтобетону дозує автоматика.
Сам завод — нашого, українського, але добре відомого в країнах СНД та Європі виробника — кременчуцької фірми «Кредмаш». Завдяки пуску нового підприємства створено 30 нових робочих місць і, як припускає Р. Моклович, до бюджету Коломийщини щороку надходитиме орієнтовно мільйон гривень.
Заступник голови облдержадміністрації Ярослав Паранюк в коментарі журналістам підкреслив, що завдяки спільним зусиллям народних депутатів України від Прикарпаття й ОДА нинішнього року залучено 410 млн. грн. з Держбюджету та 50 млн. грн. — з обласного, які буде використано на ремонт дороги Стрий—Івано-Франківськ—Чернівці. Є також позитив у тому, що створюються об’єднані територіальні громади, які мають прямі бюджетні відносини з Києвом, отож теж зможуть виділяти кошти на ремонт місцевих доріг. Тому відкриття нового заводу — це велика справа, бо не доведеться везти асфальт за 100 чи за 200 кілометрів. А якщо у нас будуть європейські дороги, то і туристів значно побільшає.
Завантажені ще гарячим асфальтобетоном багатотонні самоскиди із заводу прямують на Косівщину, до с. Стопчатова. Саме там, аж наприкінці села, майже під с. Пістинем, тепер працює бригада дорожників із сучасною технікою — асфальтоукладачем та котками. За роботою майстрів із зацікавленням спостерігають стопчатівці, які живуть попри дорогу. Анна Мосейчук розповідає, що ще рік тому тут була яма на ямі. У хаті було чути, як гримить транспорт, коли колеса у них потрапляють. А ще — про випадок, коли на вибоїнах перекинувся автомобіль, впав прямо на її ворота та зламав їх й молоду сосну, що росла край дороги.
"Ми перебуваємо на дорозі Р-24 Татарів—Кам’янець-Подільський, зокрема на ділянці Яблунів— Косів. Це 16,5 кілометра. Торік ми розпочали тут ремонт — зробили підготовку і застелили нижній шар асфльту. А нинішнього року кладемо другий шар асфальтобетону, укріплюємо узбіччя, і ця дорога вже відповідатиме всім стандартам — не лише українським, а й європейським, — розповів у коментарі керівник Служби автомобільних доріг в області Василь Буджак. — На сьогодні ми вже пройшли десь 8-9 кілометрів. Тобто більше половини і роботи йдуть високими темпами, тож ремонт дороги до Косова закінчимо швидко. Й однозначно — високоякісно. Але для нас архіважливо продовжити ремонт цієї дороги від села Соколівки Косівського району і до села Верхнього Ясенова Верховинського району. Це дуже важка ділянка дороги через перевал у Буківці і там є дуже багато робіт. Але як тільки поліпшиться погода, ми теж їх розпочнемо — з підготовки, вирівнювання та укладання нижнього і верхнього шарів асфальту".
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
10:10, 3 червня
5
17:28, 4 червня
12:30, 2 червня
10:29, 31 травня
live comments feed...
Коментарі