19:00, 7 серпня 2016 р.
Телефонний шахрай натрапив на франківську журналістку
Телефонні шахраї, які обманним шляхом знімають кошти з банківських карток, зателефонували до журналіста сайту 0342.ua. Зазвичай, шахрай представляється банківським працівником і повідомляє "жертві" (вам), що її картку заблоковано, а щоб розблокувати її, клієнт банку повинен назвати необхідні для шахрая дані, скориставшись якими, він "почистить" ваш банківський рахунок.
Подібною схемою чоловік скористався і цього разу. А що з цього вийшло, читайте у розповіді, як то кажуть, з перших уст:
Це було в п'ятницю, 5 серпня. О 18.52 годині (після робочого дня) на мій мобільний зателефонував чоловік, який розмовляв російською мовою. Почувши моє "Алло", незнайомець одразу взявся за "психологічний тиск".
"Здравствуйте уважаемый наш клиент. Должен вам сообщить, что ваша карта от "Ощадбанка" заблокирована"...
Замітьте, що чоловік не представився, не повідомив відділення банку чи місто і, що головне, він не назвав "свого клієнта" (мене) по імені! Що вже насторожує!
"Перепрошую, якого банку?", — перепитала я.
"Ощадбанка", — почула у відповідь. Ха... І тут він прогадав...
"Перепрошую, але у мене немає карти "Ощадбанку"! — відповіла я. Доречі, це правда. Я ніколи не була клієнтом цього банку. Але і тут чоловік не розгубився.
"Возможно кто-то из ваших родственников или друзей является нашим клиентом? И может быть он оставил ваш номер телефона как контактный? Потому-что у нас на мониторе выбило именно ваш номер", — не здавався....
Та розмова наша закінчилася після моєї фрази... Горе-шахрай навіть роль свою не дограв. Просто "кинув трубку"
Та розмова наша закінчилася після моєї фрази "Якщо хтось із моїх родичів чи знайомих є клієнтом вашого банку, я йому обов'язково перекажу, що його карта, ймовірно, заблокована. І він вже самостійно звернеться у відділення "Ощадбанку".
Горе-шахрай навіть роль свою не дограв. Просто "кинув трубку". Ні перепрошую, ні до побачення.
Після цієї розмови я перетелефонувала рідним і уточнила, чи ніхто не залишав мій номер телефону, як контактний. З'ясувалося, що ні. Звісно, що наступний мій дзвінок був за номером 102. Поліції я повідомила номер телефону, з якого мені телефонували, час і деталі розмови.
Пізніше мені зателефонували патрульні, яким я переповіла все вищенаписане. Звернення моє зареєстрували, обіцяли перевірити і повідомити про результати щодо даного випадку.
У поліції мені також повідомили, що найчастіше шахрайські дзвінкі реєструють з Дніпропетровська (Дніпро - ред.). А судячи з того, що невідомий розмовляв російською мовою і без акценту, то телефонував він не із Західної України. Також, у більшості випадків, шахраї користуються номерами-одноденками.
Шановні прикарпатці, якщо до вас телефонують працівники банку (не важливо якого), НІКОЛИ не називайте йому своїх персональних даних, номер картки, пін-код та CVV-код. Якщо вам повідомляють про будь-які проблеми з вашим банківським рахунком чи карткою, краще напряму і особисто звертайтеся у відділення вашого банку!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
11:23, 2 грудня
11:38, 25 листопада
5
live comments feed...