• Головна
  • 100 000-ий дзвінок у Call-центр енергокомпанії
12:30, 8 червня 2012 р.

100 000-ий дзвінок у Call-центр енергокомпанії

Вчора, сьомого червня, диспетчери Call-центру ПАТ «Прикарпаттяобленерго» прийняли 100 000-ий дзвінок від абонента енергокомпанії.

Зазначимо, що Call-центр ПАТ «Прикарпаттяобленерго» працює цілодобово без перерви та вихідних з січня 2011 року. Диспетчери центру надають безкоштовні інформаційно-консультаційні послуги в телефонному режимі побутовим і юридичним споживачам. Це дає можливість споживачам одержати відомості у випадку аварійних знеструмлень, а також будь-яку інформацію з питань електропостачання.

Споживачі можуть здійснити дзвінок за телефоном 0 800 50 40 20 - безкоштовно зі стаціонарних телефонів на території України або за телефоном 0 342 59 40 20 – дзвінки оплачуються згідно діючих тарифів міського чи міжміського зв’язку.
Для покращення комунікації та задоволення потреб споживачів у районах області, у всіх філіях ПАТ «Прикарпаттяобленерго» поруч з інформаційними Куточками споживачів встановлено телефони, які дозволяють напряму зателефонувати у Call-центр.
На даний час в Центрі обробки викликів працює 13 людей. В день на зміні працює 3-4 диспетчери.

З червня 2011 року в компанії розпочалося впровадження автоматичної переадресації дзвінків з телефонів диспетчерів оперативно-диспетчерських груп РЕМ на телефони Call-центру. Наразі така переадресація здійснюється у восьми районах, до кінця року планується охопити всю область.

«Як показує аналіз дзвінків, найчастіше споживачі звертаються з приводу відсутності електропостачання, змін у тарифах, стану розрахунків. У нас можна звірити показники та дізнатися суму до оплати, порядок оплати за спожиту електроенергію, - зазначає старший диспетчер Call-центру ПАТ «Прикарпаттяобленерго» Інна Ковальська. – Кожен дзвінок, що надходить до нас реєструється і записується, дані про споживача, що телефонує, заносяться в базу даних. У час стихії, для скорочення терміну обробки виклику, ми залучаємо додаткових диспетчерів на зміну.100000-ий дзвінок, який ми отримали, підтверджує, що робота Call-центру є потрібною і зручною для наших клієнтів».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...