• Головна
  • Прикарпатці скаржаться на неякісні продукти
15:45, 21 березня 2017 р.

Прикарпатці скаржаться на неякісні продукти

Цвях у хлібі або гриб у дитячому соку — незавжди якісні та безпечні продукти отримують прикарпатці за власні кошти.

Ще одна проблема — неякісні послуги, та скаржитися покупці не поспішають — не впевнені, що отримують бажаний результат, бо кажуть, "добитися" правди, зараз майже нереально.

"Захищати споживачів мають не журналісти чи громадські активісти, а держава", — кажуть фахівці.

Втім, наразі, закони цього не гарантують. Якщо у 2016 році скаржник чекав результату не більше 2 тижнів, то сьогодні часовий вимір не визначений. Після реформи у контролюючих структурах  всі позапланові перевірки підприємств тепер узгоджують із Міністерством економіки, йдеться у сюжеті 3 Студії.

З початку року до Управління захисту прав споживачів звернулося понад 100 прикарпатців щодо гарантійного обслуговування, невиконання умов договору та культури обслуговування. Захистити себе можна завжди, як запевняють інспектори, якщо бути наполегливим.

Читайте також:Матері Івано-Франківська зробили перевірку у шкільній їдальні (ВІДЕО, ФОТО)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Івано-Франківськ #новиниІвано-Франківськ #неякісніпродукти #хліб #споживачі
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...