
12:00, 26 червня 2012 р.
З 1 липня мінімальна заробітна плата - 1102 гривні
Це на 29 гривень більше ніж у січні поточного року. В цьому році це не останнє зростання мінімальної зарплати. Зокрема, її розмір буде складати з 1 жовтня - 1118 гривень, 1 грудня - 1134 гривні.
Роботодавці зобов’язані проводити виплату заробітної плати найманим працівникам за відпрацьований місяць в розмірі не менше вище зазначеного. За порушення цієї норми законодавство передбачає відповідальність.
Зазначені розміри мінімальної зарплати на поточний рік встановлено статтею 13 Закону України № 4282-VI «Про Державний бюджет України на 2012 рік».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
14:30
13 листопада
Світло для ветеранського бізнесу: стартує прийом заявок на другий сезон Грантової програми YASNO
Новини компаній
13:00
13 листопада
08:00
13 листопада
ТОП новини
Оголошення
18:25, 11 листопада
12:19, 11 листопада
09:25, 3 листопада
10:10, Вчора
12:50, 1 листопада

Коментарі