Українці тепер можуть здійснювати грошові перекази через Facebook

Компанія LeoGaming в партнерстві з Mastercard запустили LeoBot – платіжного бота в соціальній мережі Facebook з інтегрованою платформою цифрових гаманців Masterpass. Він дозволяє здійснювати грошові перекази між картковими рахунками українських банків з мобільного пристрою в один клік. Проект реалізований за технічної підтримки TAS Link і платформи UniBot.

Скористатися ботом LeoBot можуть всі користувачі програми Messenger. Додаткова реєстрація не потрібна, всі функції платіжного бота доступні для нових клієнтів. Навігація між функціями бота відбувається за допомогою команд, які можна вибрати в переліку або ж прописати вручну.

Завдяки інтеграції з Masterpass здійснити грошовий переказ з використанням робота можна навіть не тримаючи платіжну картку в руках. Для цього необхідно лише один раз ввести дані банківської картки або авторизувати раніше створений гаманець Masterpass, в якому можна зберігати дані карток різних платіжних систем.

Під час подальшого використання LeoBot можна буде швидко вибрати шаблон платежу на основі попередніх транзакцій і здійснити грошовий переказ в один клік. Гарантом безпеки переказів з Masterpass є Mastercard.

Після здійснення переказу бот надсилає звіт, який зберігається в історії платежів, доступній через окрему команду LeoBot. Умови здійснення переказів такі: розмір комісії – 0,8% від суми переказу + 2,5 грн; сума переказу – від 1 грн до 14999 грн.

ITC.ua

Читайте також: Бізнесмени тепер без печаток

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку