19 вересня - День народження "смайлика"

Сьогодні виповнюється 35 років, відколи людство вперше зустрілося зі "смайлом". Багато хто з нас вже не уявляє спілкування на просторах Інтернету без цих звичних усміхнених дужок. Але чи відома вам історія виникнення смайлика? 

Результат пошуку зображень за запитом "смайлик"

Smile (в перекладі з англійської) означає - посмішка. І якщо зараз вигадано безліч смайликів для позначення всіх видів емоцій - радості, смутку, здивування, подиву, злості та іншого, то перший смайлик власне і був просто усміхненою мордочкою, що складається з двокрапки, тире і закриваючої дужки :-). Звідси й походить назва - смайлик.

Хоча насправді правильніше говорити не смайлик, а емотікони (від англійського «emotion» - емоції), адже смайлики можуть передавати найрізноманітніші емоції. 

Одна з перших спроб використання топографічних конструкцій для вираження емоцій була здійснена ще у 1881 р. редакцією американського гумористичного журналу "Puck." У 1953 р. смайлики з'являються на шпальтах газети "Нью-Йорк Гералд Трибюн" (англ. “New York Herald Tribune”), де їх використали у рекламі художнього фільму “Lili”. 

Перший смайлик для зображення емоцій в тексті був вигаданий зовсім не Набоковим, а Скоттом Фалманом, професором Університету Карнегі-Меллона.

19 вересня 1982 професор Фалман відправив на університетську електронну дошку оголошень наступні повідомлення:

«19-Sep-82 11:44 Scott E Fahlman :-) From: Scott E Fahlman I propose that the following character sequence for joke markers :: -) Read it sideways. Actually, it is probably more economical to mark things that are NOT jokes, given current trends. For this, use :-( ». 

Що в перекладі з англійської означає:

«Пропоную використовувати ось таку послідовність символів для позначення жартівливих повідомлень: :-) Читати слід збоку. Насправді, враховуючи нинішні події, доречніше виділяти повідомлення, які жартами НЕ є. Для цього використовуйте :-( ». 

Ідея такого позначення емоцій за допомогою символів сподобалася студентам, і смайлик моментально завоював загальну популярність.

Незабаром для позначення різних видів емоцій стали вигадувати різні комбінації символів. Нові смайлики з’являються й донині, тому чіткого єдиного сталого набору знаків для позначення тих або інших емоцій просто не існує. Ви можете використовувати ті значки, які, як вам здається, краще передають емоційне забарвлення вашого повідомлення. 

Графічні смайлики у вигляді картинок, а не знаків, набули популярності з виникненням і популяризацією великої кількості інтернет-форумів і блогів. Але смайлики із символів також не втрачають своєї популярності і дуже широко використовуються по всьому світу. 

До речі, в різних країнах місцева культура, алфавіт та інше так само вплинули на виникнення і зовнішній вигляд смайликів. Наприклад, у Східній Азії смайлики, які тут називаються каомодзі, дуже схожі на персонажів з аніме. У східних алфавітах є символи, схожі на усміхнену пику, які так само використовуються користувачами Інтернету з різних країн світу. Ось кілька прикладів - ッ (катакана) або ت (арабський алфавіт). 

Смайлик, безсумнівно, - чудовий винахід, який допомагає краще передати емоційне забарвлення текстового повідомлення. Іноді саме ці кілька закорючок змушують нас посміхатися, сумувати, сміятися. Звичайно, живе спілкування завжди краще, але буває так, що людина далеко від нас, і тоді на допомогу приходить Інтернет, смс-повідомлення, і смайлики серед набору літер нагадують нам про реальні усмішках рідних і близьких нам людей! 

Читайте також:У Франківську відсвяткували День рятівника. ФОТО

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку