«Укрзалізниця» тимчасово припиняє повернення квитків по інтернету

ПАТ «Укрзалізниця» з метою попередження зловживань з квитками, оформленими через інтернет, до закінчення періоду новорічно-різдвяних перевезень здійснюватиме їх повернення тільки через залізничні каси.

«Таке рішення прийнято на численні прохання пасажирів для недопущення створення штучного дефіциту і подальших спекуляцій проїзними документами на потяги», – йдеться в повідомленні «Укрзалізниці».

Компанія відзначає з посиланням на висновки її фахівців, що переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема на зимові свята, викуповується через інтернет в перші хвилини відкриття продажів. Водночас простежується тенденція до повернення значної частини викуплених квитків (переважно в нічні години), що, так чи інакше, корелює з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярниит маршрутами.

«Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. В результаті створюється штучний дефіцит, який викликає справедливе невдоволення і нарікання громадян, які збираються подорожувати», – підкреслюють в ПАТ.

Як повідомлялося, станом на 5 грудня 2017 року «Укрзалізниця» призначила 12 поїздів в популярних напрямках до новорічних та різдвяних свят.

Читайте також: 

Укрзалізниця введе 4 нові потяги, що курсуватимуть через Івано-Франківськ

"Укрзалізниця" призначила ще два додаткових поїзди на новорічні свята\

Івано-Франківськ Івано-Франківськіновини Укрзалізниця квитки
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
6 переглядів в лютому
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати