15:19, 29 травня 2019 р.
Вартість політичної реклами на ТВ України доходять до 10 000 $ за хвилину
Після опублікування указу президента Володимира Зеленського про розпуск парламенту ЗМІ оприлюднили розцінки на політичну рекламу під час майбутньої виборчої кампанії.
Правління Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) затвердило розцінки за 1 секунду ефірного часу для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів для проведення позачергових виборів народних депутатів України, які відбудуться 21 липня 2019 року. Про це йдеться у протоколі засідання правління НСТУ.
Зокрема, розцінки на трьох загальноукраїнських каналах «UA: Перший», «UA: Культура», «UA: Крим» будуть такими.
Передвиборна агітація на «UA: Першому» в ефірний час з 18: 00 до 23: 00 на «буде коштувати 63, 58 гривень за 1 секунду ефіру. Із 23:00 до 6:00 години 1 секунда ефіру коштує на головному каналі Суспільного найдешевше – 11,05 грн..
Ефірний час на «UA: Культура» і «UA: Крим» не поділений на відрізки, вартість передвиборної агітації складає 12,00 грн на «UA: Культура» і 8,00 – на «UA: Крим».
Телеканал «1+1», що котролюється Ігорем Коломойським і братами Суркісами вдвічі підняв ціни на політичну рекламу на період виборчої кампанії до Верховної Ради України, у порівнянні з президентськими виборами. Під час парламентської виборчої кампанії реклама на «1+1» буде коштувати 2250 гривень за 1 секунду ефірного часу в період 17:00 та 23:00 годинами. Вартість секунди політичної реклами на "1+1" навіть у нічний час не опускається нижче від 900 грн.
ТРК "Україна" , що належить бізнесмену Рінату Ахметову оприлюднила, що 1 секунда реклами у вечірньому прайм-таймі коштуватиме 2 829 гривень (без ПДВ).
Медіагрупа "Інтер" , що належить Льовочкіну і Фірташу продає політичну рекламу навіть на дитячому "Піксель TV".
На "Інтері" – 2 897 гривень за 1 секунду реклама в ефірний час з 19:00 до 20:00.
На "НТН", що належить цій групі у вечірньому праймі 1 секунда реклами буде коштувати 518 гривень.
На телеканалах цієї ж медіагрупи" ZOOM", "Мега", "К1", "К2", "Ентер-Фільм" і "Піксель TV"ціна транслювання становить від 13 до 143 гривень за 1 секунди ефірного часу.
На "5 каналі", який належить Порошенкові, 1 секунда у вечірньому праймі максимально коштує 277,16 гривні, а мінімально – 88,72.
NewsOne", що перебуває під впливом Віктора Медведчука максимальна ціна реклами – 530 гривень, а найнижча – 340 гривень за 1 секунду ефірного часу.
Інший пов'язаний з Медведчуком телеканал "112 Україна" продає 1 секунду реклами в діапазоні від 94 до 127 гривень.
"ZIK" телеканал родини львівського бізнесмена Петра Димінського встановив вартість у 300-250 гривень за 1 секунду.
Секунда реклами на каналі юізнесмена й нардепа Констянтина Жеваго та дружини Миколи княжицького "Еспресо" до парламентських виборів коштуватиме до 250 гривень.
Реклама на "24 каналі", який належить дружині мера Львова Андрія Садового, коштує від 14 до 180 гривень.
Найдешевшу з-поміж розмовних каналів рекламу продає телеканал "Максі-ТВ", який виходить в ефір під лого "НАШ" і належить татові нардепа Євгенія Мураєва. Вартість 1 секунди в середньому 80 гривень.
Реклама на "24 каналі", який належить дружині мера Львова Андрія Садового коштує від 14 до 180 гривень.
Найнижча, за даними руху "Чесно", ціна на рекламу в медіагрупі в нічні й досвітні години на розважальному каналі "Індиго TV" – 6-7 гривень.
Найдорожче з-поміж каналів коштуватиме реклама на "Інтері" – 2 897 гривень.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Від лежака до іграшок: Що потрібно знати про товари для собак
Новини компаній
15:00
Вчора
Спецтема
Оголошення
19:01, Вчора
19:01, Вчора
19:01, Вчора
11:23, 2 грудня
19:01, Вчора
live comments feed...