11:51, 14 вересня 2014 р.

Webitel Call Center для банків

Безперебійний, якісний зв’язок з клієнтами за допомогою сучасних видів комунікації є головною запорукою успішного розвитку банку в умовах жорсткої та всезростаючої конкуренції.

Розроблений на базі платформи Terrasoft кол-центр Webitel, спеціально створений для вирішення найскладніших бізнес-завдань в банках.

Webitel Call Center - Візитівка успішного банку.

Рішення Webitel:

- забезпечить можливістю взаємодіяти з клієнтами 24/7;

- персоніфікує кожен контакт;

- скоротить час обробки звернень;

- зведе до мінімуму кількість втрачених дзвінків.

Функціональні можливості кол-центру Webitel:

Зворотній зв’язок з клієнтами

Рішення Webitel дозволить банку приймати звернення від клієнтів за допомогою телефону та інших сучасних каналів комінікації, наприклад: через форму зворотнього зв’язку, e-mail, Skype тощо. З Webitel кожне звернення фіксуватиметься та оброблятиметься в системі, що дозволить банку не втратити жодного запиту від клієнта.

Продажі по телефону

Модуль “Телемаркетинг” допоможе збільшити об’єми продажів всієї лінійки продуктів банку, актуалізувати базу клієнтів, проводити різноманітні акціі, опитування, й т. д. Завдяки різним алгоритмам вихідних обдзвонів та інструментам побудови телемаркетингових кампаній, оператори в рази збільшать кількість та якість здійснених дзвінків.

Якість обслуговування на новому рівні

Покращити та спростити обслуговування всіх звернень з питань пластикових карток допоможе інтеграція кол-центру Webitel з процесинговим центром банку. Клієнт у будь-який зручний для себе час зможе отримати інформацію про поточний баланс своєї платіжної картки та її стан у автоматичному режимі - IVR або дочекавшись з’єднання з “живим” оператором.

Моніторинг кредитних заборгованостей

Побудувати злагоджений механізм по роботі з простроченою заборгованістю на всіх етапах взаємодії клієнта з банком допоможе модуль управління бізнес-процесами Webitel Call Center. “На вимогу” користувача система надасть повну інформацію про кожен неоплачений кредит. Автоінформатор або оператор кол-центру обдзвонить всіх боржників, сповістивши кожного з них про непогашену в строк заборгованість по планових відсотках за користування позикою, основному боргу клієнта тощо.

Sms-розсилка

За допомогою Sms-інформування банк матиме можливість своєчасно сповіщати клієнтів про нові продукти, поточний стан рахунку, прострочену кредитну заборгованість та іншу не меньш важливу інформацію.

Робота з побажаннями та рекламаціями

В поставку Webitel Call Center окрім зручної CRM-системи, також може бути включена та інтегрована ще й система Service Desk, що в свою чергу дасть можливість фіксувати та своєчасно реагувати на кожен запит, рекламацію, побажання й в максимально короткі строки вирішувати всі інциденти.

Індивідуальний підхід, консультування, інформування, швидке вирішення звернень формує довіру та лояльність клієнта до банку. Кол-центр Webitel - ідеальний інструмент зв’язку з клієнтами, адже у бізнесі сьогодні важливим є кожен дзвінок.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Останні новини
Оголошення
live comments feed...