"Що стосується навчання нацменшин, то ми викладаємо для них предмети українською мовою з п'ятого класу. Проте, якщо дитина розмовляє угорською мовою на вулиці, вдома, то ми не можемо з п'ятого класу відразу її змусити вивчати, наприклад математику українською. Дитина нічого розуміти не буде і це тільки погіршить знання. Тож ми застосовуємо міжнародний принцип 60% на 40%. Ми від першого класу даємо більше годин вивчення українською мовою, поступово запроваджуємо гуманітарні дисципліни, а тоді вже цей показник досягає до 60%. Це важливо, адже ці діти хоч і є представниками інших національностей, проте вони українські громадяни і мають знати мову. Якщо ж ми говоримо про російську меншину, то тут співвідношення 80% на 20%. Цим дітям легше переключитися на українську ",- переконана Гриневич.