• Головна
  • Франківський ЦНАП відзначив своє 5-річчя
14:24, 8 жовтня 2015 р.

Франківський ЦНАП відзначив своє 5-річчя

6 жовтня 2010 року за ініціативи міського голови Віктора Анушкевичуса, відбулося урочисте відкриття Центру надання адміністративних послуг Івано-Франківська за адресою вул. Незалежності, 9.

Над створенням Центру та вдосконаленням його роботи працювала команда у складі керуючого справами Андрія Лиса, Руслана Панасюка, начальника управління адміністративних послуг Богдана Пителя, начальника відділу дозвільно-погоджувальних процедур Надії Прокопів-Стерчевської, начальника господарського відділу Михайла Нагірного.

Мотивацією відкриття такого Центру є прагнення створити максимально комфортні та сприятливі умови мешканцям міста при зверненні до органів місцевого самоврядування, впровадити зручний графік прийому мешканців міста в Центрі надання адміністративних послуг, скоротити і спростити процедури отримання необхідних документів, унеможливити будь-які корупційні дії з боку посадових осіб, тому що за якістю надання адміністративних послуг кожен мешканець оцінює наскільки міська влада турбується про нього та поважає його права.

Було створено умови доступу до приміщення та комфортного перебування для осіб з обмеженими можливостями.

15 адміністраторів ЦНАПу надають 110 адміністративних та 32 дозвільно-погоджувальні послуги. На сьогоднішній день ЦНАП Івано-Франківська – це надання більше 100 тис. послуг щороку, а щодня Центр відвідують від 400 до 600 відвідувачів.

У своїй роботі ЦНАП використовує сучасні інформаційні технології:

  • «Універсам послуг» - програмне забезпечення для реєстрації адміністративних та дозвільних послуг, архівування документів на кожну адміністративну та дозвільну послуг.
  •  «Електронна система регулювання чергою»  - забезпечення рівності та доступності громадян до отримання адміністративних та дозвільних послуг.
  • «Попередній запис на прийом» - можливість записатися на прийом до адміністратора, державного адміністратора чи державного реєстратора на зручний для себе день та час з вибором днів на два тижні наперед
  • «Код зворотного зв'язку» - кожен відвідувач при отриманні адміністративної чи дозвільної послуги отримує супровідну картку з кодом зворотного зв’язку і на сайті ЦНАПу може перевірити стан виконання адміністративної чи дозвільної послуги у режимі реального часу.
  • «СМС - інформування» - кожен відвідувач, який при замовлені адміністративних чи дозвільних послуг вказав номер свого мобільного телефону, безкоштовно отримує смс - повідомлення про готовність послуги. Послуга поширюється на всіх операторів мобільного зв’язку.
  •  «Мобільний Івано-Франківськ» - додаток для мобільних телефонів, за допомогою, якого можна отримати всю довідкову інформацію про Івано-Франківськ, а також інформацію про послуги, які надаються у ЦНАПі, перелік необхідних документів, перевірити стан виконання послуг за допомогою коду зворотного зв’язку.
  • «Он-лайн консультація» - сервіс офіційного сайту Центру надання адміністративних послуг, за допомогою якого мешканці міста в режимі реального часу можуть консультуватись з питань надання адміністративних чи дозвільних послуг в режимі чат-зв'язку, без відвідування Центру. Якісно надана консультація є важливою складовою подальшого отримання адміністративної чи дозвільної послуги.
  • «Надання адміністративних послуг в режимі онлайн за технологією BankID». З 1 серпня 2015 року мешканці міста Івано-Франківська можуть замовити п’ять послуг в режимі он-лайн без відвідування Центру. Результат послуги замовники отримуватимуть на електронну пошту або зможуть забрати оригінал документа особисто у Центрі надання адміністративних послуг після отримання смс-повідомлення про виконання та предявлення документа, що посвідчує особу.

Перелік послуг, які можна буде замовити он-лайн буде постійно розширюватися і до кінця 2015 року їх кількість сягатиме більше 20 послуг.

ЦНАП Івано-Франківська бере участь у таких міжнародних проектах:

  • «Покращення надання адміністративних послуг населенню транскордонних регіонів шляхом створення мережі Центрів надання адміністративних послуг і розвитку співпраці між Луцьким та Івано-Франківським центрами надання адміністративних послуг та Люблінським бюро обслуговування мешканців» в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2007-2013рр.Метою проекту є створення транскордонної мережі центрів надання адміністративних послуг, підвищення якості та ефективності надання послуг Луцьким  ЦНАП, Івано-Франківським ЦНАП та Люблінським БОМ, удосконалення надання адміністративних послуг нерезидентам.
  • «Створення регіональної мережі ЦНАП як ефективного інструменту у застосуванні інноваційних рішень з надання адміністративних послуг населенню»  за підтримки Європейської комісії. Мета проекту: посилення спроможностей та потенціалу регіональних/районних центрів надання адміністративних послуг в Івано-Франківській області задля забезпечення чесного, ефективного та прозорого надання адміністративних послуг населенню; поширення кращого вітчизняного та міжнародного досвіду в Україні.
  • «Формування політики, ґрунтованої на фактах, в сфері місцевого самоврядування в Україні», фінансованого МЗС Норвегії, який реалізується  Асоціацією міст України спільно з Норвезькою асоціацією місцевих і регіональних влад та Норвезьким інститутом міських і регіональних досліджень.
  • Реалізація проекту «Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні». Проект фінансується Шведським агентством регіонального розвитку (SIDA) та шведською урядовою організацією «Академія Фольке Вернадотта». Початок реалізації проекту у 2015 році.

За результатами громадського моніторингу Центр надання адміністративних послуг Івано-Франківська входить до трійки лідерів України та займає перше місце серед подібних центрів Західної України.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Івано-Франківськ #новини Івано-Франківська #ЦНАП
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...